wall contact on twins

Polish translation: ocieranie się ścian bocznych opon pracujących w parach / opon bliźniaczych

13:35 Oct 2, 2019
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: wall contact on twins
Trailer safety inspection and maintenance form. Jedna z rubryk pod GROUND LEVEL ITEMS:
"Tyres, condition, tread wear, cuts, wall contact on twins (See guide for maintaining road worthiness)"
Czy ktoś wie, o co chodzi? Czy twins to może twin wheels?
Z góry dziękuję za pomoc.
Anna Siewruk
United Kingdom
Polish translation:ocieranie się ścian bocznych opon pracujących w parach / opon bliźniaczych
Explanation:
Aby uniknąć uszkodzeń spowodowanych ocieraniem się ścian bocznych opon pracujących w parach, należy upewnić się, że pracują one przy właściwym, jednakowym w obu poziomie ciśnienia - https://www.log24.pl/artykuly/jak-w-pelni-wykorzystywac-wlas...
Selected response from:

geopiet
Grading comment
Dziękuję bardzo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1ocieranie się ścian bocznych opon pracujących w parach / opon bliźniaczych
geopiet
3kontakt ścian opon podwójnych
Frank Szmulowicz, Ph. D.
2styk/kontakt/dotykanie się bocznych ścian opon
geopiet


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kontakt ścian opon podwójnych


Explanation:
3. Check tyres on twin wheels for wall contact.
https://www.facebook.com/permalink.php?id=662773173749888&st...
cccccccccccccccc

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1241

18 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
styk/kontakt/dotykanie się bocznych ścian opon


Explanation:
Check tyres on twin wheels for wall contact. Side wall contact is unacceptable if caused by under-inflation, incorrect wheel or tyre fitment. - https://isn.page.link/Qtu8

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2019-10-02 13:56:04 GMT)
--------------------------------------------------

Spadek wydajności opony może wynikać ze zbyt niskiego, bądź zbyt wysokiego ciśnienia. Zbyt niskie ciśnienie powoduje zwiększony nacik na barki opony i szybcsze ich zuycie, co może prowadzić do wystrzału opony. W przypadku opon bliźniaczych, przy niższym ciśnieniu następuje ocieranie się ścian bocznych opon. Natomiast przy zbyt wysoim ciśnieniu w oponie może nastąpić zwiększony punktowy nacisk opony, zapadanie się koła na grząskim terenie, pogorszenie trakcji oraz uszkodzenie zawieszenia, a nawet towaru. - https://www.hurtopony.pl/artykul/efektywne-uzytkowanie-opon....

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 328

23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ocieranie się ścian bocznych opon pracujących w parach / opon bliźniaczych


Explanation:
Aby uniknąć uszkodzeń spowodowanych ocieraniem się ścian bocznych opon pracujących w parach, należy upewnić się, że pracują one przy właściwym, jednakowym w obu poziomie ciśnienia - https://www.log24.pl/artykuly/jak-w-pelni-wykorzystywac-wlas...

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 328
Grading comment
Dziękuję bardzo!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer: ślady wzajemnego ocierania się opon bliźniaczych
1 hr
  -> dziękuję




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search