Anti-Wear System Protection

Polish translation: ochrona przed zużyciem układu

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Anti-Wear System Protection
Polish translation:ochrona przed zużyciem układu
Entered by: Kathy O

15:56 Jan 21, 2021
English to Polish translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: Anti-Wear System Protection
Anti-Wear System Protection
Protect against Pump Failure, Squeals & Clogs

z ulotki dotyczącej płynu do wspomagania układu kierowniczego
Kathy O
Canada
ochrona przed zużyciem układu
Explanation:
ochrona przed zużyciem układu
https://cglapps.chevron.com/sdspds/PDSDetailPage.aspx?docDat...

Optymalne działanie smarne Shell - sprawdzona ochrona przed zużyciem układu rozrządu sinika.
http://www.smaryoleje.pl/shellmotocykle.html
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
Dziękuję Frank :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kompleksowa ochrona przed zużyciem
Adrian Liszewski
3 +1ochrona przed zużyciem układu
Frank Szmulowicz, Ph. D.
3chroni układ wspomagania kierownicy przez zużyciem
Andrzej Mierzejewski
2 -1Ochrona Systemu Zapobiegającego Zużyciu
Posted via ProZ.com Mobile
Justyna Fajkowska


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
anti-wear system protection
ochrona przed zużyciem układu


Explanation:
ochrona przed zużyciem układu
https://cglapps.chevron.com/sdspds/PDSDetailPage.aspx?docDat...

Optymalne działanie smarne Shell - sprawdzona ochrona przed zużyciem układu rozrządu sinika.
http://www.smaryoleje.pl/shellmotocykle.html

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1348
Grading comment
Dziękuję Frank :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer: ochrona układu przed zużyciem - taki szyk zdania
2 hrs
  -> Ma sens.

18 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -1
Ochrona Systemu Zapobiegającego Zużyciu


Explanation:
Explanation

Justyna Fajkowska
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Mierzejewski: System Zapobiegający Zużyciu (3x wielkie litery) musi być chroniony??? Sorry, ale to jest raczej... hmmm... mało narketingowe.
2 days 8 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
anti-wear system protection
kompleksowa ochrona przed zużyciem


Explanation:
Chciałbym zaproponować, aby "system" potraktować jako przymiotnik opisujący ochronę całościową wszystkich elementów układu.

Adrian Liszewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 151

2 days 9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
anti-wear system protection
chroni układ wspomagania kierownicy przez zużyciem


Explanation:
W podanym kontekście tak bym to ujął. Ostatecznie sformułowanie zależy od całej treści zawartej na etykiecie - sugeruję popatrzeć na konkurencyjne produkty z polskich sklepów.

--------------------------------------------------
Note added at 2 dni   9 godz. (2021-01-24 01:38:23 GMT)
--------------------------------------------------

... przed zużyciem...

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 483




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search