body wrench

Polish translation: klucz maszynowy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:body wrench
Polish translation:klucz maszynowy
Entered by: Macieks

16:49 Oct 11, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / tools
English term or phrase: body wrench
Rodzaj klucza, czy ktos wie moze jaka jest jego polska nazwa?
Macieks
Poland
klucz maszynowy
Explanation:
body wrench = klucz maszynowy: na ogół płaski, na ogół otwarty (open end) choć może też być box-end, najczęściej "kwadratowy", ale także może być półokrągły (z "takimi zaczepami/pazurkami)
Body wrench, jak wskazuje nazwa, przybiera kształt (body) tego elementu, do którego się klucz przykłada np (kwadratowy sworzeń na kształtkach hydraulicznych, głowice od zaworów, uchwyty tokarek, ściernic, polerek, amortyzatorów itp itd
Selected response from:

goodline
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4klucz maszynowy
goodline
4klucz płaski
Kulecki


Discussion entries: 3





  

Answers


24 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
klucz płaski


Explanation:
'The body wrench is box ended and can be used with shapes or hex bodies. To, co jest na rysunku, to po prostu klucz plaski. Fakt, z bajerami, ale zawsze.

Kulecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

32 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
klucz maszynowy


Explanation:
body wrench = klucz maszynowy: na ogół płaski, na ogół otwarty (open end) choć może też być box-end, najczęściej "kwadratowy", ale także może być półokrągły (z "takimi zaczepami/pazurkami)
Body wrench, jak wskazuje nazwa, przybiera kształt (body) tego elementu, do którego się klucz przykłada np (kwadratowy sworzeń na kształtkach hydraulicznych, głowice od zaworów, uchwyty tokarek, ściernic, polerek, amortyzatorów itp itd


goodline
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 95
Grading comment
dzieki




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search