opisy bezpiecznikow samochodowych

Polish translation: światła dzienne / do jazdy dziennej

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:DRL
Polish translation:światła dzienne / do jazdy dziennej
Entered by: Macieks

18:53 Apr 8, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: opisy bezpiecznikow samochodowych
Oznaczenia bezpiecznikow w samochodzie.
Moze komus uda sie je rozszyfrowac? Wrzucam do jednego pytania...

DRL fuse - swiatla pozycyjne?
T/T BOX fuse
P/Window fuse
T/SIGNAL fuse
EMS fuse

Z gory dzieki.
Macieks
Poland
niżej
Explanation:
DRL - daytime running lights - czyli światła dzienne, dopuszczone przez nasz kodeks d. lecz w praktyce chyba nie stosowane (nie mylić z pozycyjnymi - pozycyjne mają 5W, dzienne chyba 20W
P/Windows - power windows, czyli elektrycznie opuszczane szyby boczne

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2005-04-08 19:34:10 GMT)
--------------------------------------------------

spytaj na English mono o rozwinięcia pozostałych

--------------------------------------------------
Note added at 44 mins (2005-04-08 19:37:38 GMT)
--------------------------------------------------

te dzienne występują w samochodach z usa i ze szwecji - nie da się ich wyłączyć, chyba że przez włączenie świateł mijania; na ogół są tylko z przodu, w przeciwieństwie do pozycyjnych, które świecą przód/tył
Selected response from:

pidzej
Poland
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Niżej
Karolina Ojrzynska-Stasiak
4niżej
pidzej


Discussion entries: 4





  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
niżej


Explanation:
DRL - daytime running lights - czyli światła dzienne, dopuszczone przez nasz kodeks d. lecz w praktyce chyba nie stosowane (nie mylić z pozycyjnymi - pozycyjne mają 5W, dzienne chyba 20W
P/Windows - power windows, czyli elektrycznie opuszczane szyby boczne

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2005-04-08 19:34:10 GMT)
--------------------------------------------------

spytaj na English mono o rozwinięcia pozostałych

--------------------------------------------------
Note added at 44 mins (2005-04-08 19:37:38 GMT)
--------------------------------------------------

te dzienne występują w samochodach z usa i ze szwecji - nie da się ich wyłączyć, chyba że przez włączenie świateł mijania; na ogół są tylko z przodu, w przeciwieństwie do pozycyjnych, które świecą przód/tył

pidzej
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 80
Grading comment
dzieki

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Niżej


Explanation:
Nie wiem, o jaki samochód chodzi, ale np. w Toyocie EMS to Electronic Modulated Suspension (Elektronicznie modulowane zawieszenie)




    Reference: http://www.toyota.com.pl/u235/navi/98591/style/faq/
Karolina Ojrzynska-Stasiak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search