molding center

Polish translation: środkowy element wykończenia formowany z tworzywa

20:43 Apr 8, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: molding center
"Molding center" jest wymienione jako jeden z plastikowych elementow kabiny samochodu. Co to moze byc?
Macieks
Poland
Polish translation:środkowy element wykończenia formowany z tworzywa
Explanation:
środkowy element wykładziny wnętrza/wykładziny drzwi, ewentualnie deski rozdzielczej
"moulding" to takze listwa ozdobna - ale raczej na zewnątrz


--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs 22 mins (2005-04-09 14:05:25 GMT)
--------------------------------------------------

albo ogólnie \" nie umieszczac w pobliżu \"formowanych z tworzywa elementów wykończenia wnętrza\" - you can\'t go wrong with THAT! :-))


--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs 22 mins (2005-04-09 14:05:43 GMT)
--------------------------------------------------

albo ogólnie \" nie umieszczac w pobliżu \"formowanych z tworzywa elementów wykończenia wnętrza\" - you can\'t go wrong with THAT! :-))
Selected response from:

petrolhead
Poland
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4http://www.google.ca/search?hl=en&q=molding+center+in+a+car&btnG=Search&meta=
Oreocookie (X)
3środkowy element wykończenia formowany z tworzywa
petrolhead


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
http://www.google.ca/search?hl=en&q=molding+center+in+a+car&btnG=Search&meta=


Explanation:
it seems there is something missing. Molding center of what part. What's the word before "moldong center"?....
grille molding center, front bumper molding center, side molding???

Oreocookie (X)
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
środkowy element wykończenia formowany z tworzywa


Explanation:
środkowy element wykładziny wnętrza/wykładziny drzwi, ewentualnie deski rozdzielczej
"moulding" to takze listwa ozdobna - ale raczej na zewnątrz


--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs 22 mins (2005-04-09 14:05:25 GMT)
--------------------------------------------------

albo ogólnie \" nie umieszczac w pobliżu \"formowanych z tworzywa elementów wykończenia wnętrza\" - you can\'t go wrong with THAT! :-))


--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs 22 mins (2005-04-09 14:05:43 GMT)
--------------------------------------------------

albo ogólnie \" nie umieszczac w pobliżu \"formowanych z tworzywa elementów wykończenia wnętrza\" - you can\'t go wrong with THAT! :-))


petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2351
Grading comment
dzieki




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search