bolting

Polish translation: tu: wydanie pędu(-ów) nasiennego(-ych); wydanie pędu(-ów) kwiatowego(-ych)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bolting
Polish translation:tu: wydanie pędu(-ów) nasiennego(-ych); wydanie pędu(-ów) kwiatowego(-ych)
Entered by: ~Ania~

11:13 Jun 19, 2008
English to Polish translations [PRO]
Science - Botany
English term or phrase: bolting
All plants were harvested at full expansion of the fifth leaf, just prior to ***bolting*** for the potted and hydroponic experiments.

"Bolting" to jest pewien etap w zyciu rosliny tylko niewiem jak sie nazywa po polsku. Niestety, nie dysponuje slownikiem botanicznym wobec czego prosze uprzejmie o pomoc.
~Ania~
United Kingdom
wydanie pośpiechów
Explanation:
albo: wydanie pędu(-ów) nasiennego(-ych);
albo: wydanie pędu(-ów) kwiatowego(-ych).

Termin z odpowiedzi Macieja oznacza chyba raczej skłonność do wydawania pośpiechów.
Selected response from:

tabor
Poland
Grading comment
Dziekuje za pomoc, ta odpowiedz najbardziej mi pasuje do kontekstu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5pośpiechowatość
Maciej Andrzejczak
3wydanie pośpiechów
tabor


Discussion entries: 1





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
pośpiechowatość


Explanation:
SIBROLHodowla selera odpornego na septoriozę i pośpiechowatość [Breeding of ... Odmiany te mają dobre cechy użytkowe, odporność na septoriozę i pośpiechowatość. ...
demeter.cbr.edu.pl/.../sibrol/projects&lang=pol&format_name=@PRPRO - 4k - Kopia - Podobne strony - Zanotuj

SIBROLStwierdzono istotny wpływ temperatury podczas przechowywania dymki na pośpiechowatość cebuli. Najmniejszą liczbę roślin z pędami kwiatostanowymi zanotowano ...
demeter.cbr.edu.pl/.../sibrol/projects&lang=pol&format_name=@PRRAP - 4k - Kopia - Podobne strony - Zanotuj
Więcej wyników z demeter.cbr.edu.pl »

potwierdzone w słowniku rolniczym

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wydanie pośpiechów


Explanation:
albo: wydanie pędu(-ów) nasiennego(-ych);
albo: wydanie pędu(-ów) kwiatowego(-ych).

Termin z odpowiedzi Macieja oznacza chyba raczej skłonność do wydawania pośpiechów.

tabor
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziekuje za pomoc, ta odpowiedz najbardziej mi pasuje do kontekstu.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search