stock / non-stock products

Polish translation: produkty magazynowane/nie magazynowane

21:22 Dec 3, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: stock / non-stock products
X may return stock Y products that were purchased from Y in the last twelve (12) months, in standard package quantity, and are in good salable ...
X may return non-stock Y products that are delivered to X as the result of a Y error ...
makary
Polish translation:produkty magazynowane/nie magazynowane
Explanation:
To jest powszechnie uzywany system . Niektore towary sa trzymane w magazynie sklepu a na inne trzeba czekac po ich zamowieniu na podstawie probki dostepnej zwykle w sklepie lub z katalagu.
Sprawdzilam tez w slowniku ang-ang (business)

Przyklady polskich okreslen

CXO - Magazyn kadry zarządzającej - Zaopatrzenie bardziej ...
... Tego rodzaju zaopatrzenie często określa się jako zaopatrzenie pośrednie, zaopatrzenie
w produkty nie magazynowane bądź pozyskiwanie usług konserwacji ...
www.cxo.pl/artykuly/23389.html - 38k - Cached - Similar pages


NARTY.PL - Twój zimowy portal
... Na pewno nie w Supermarkecie, nawet najwięksi producenci mają wpadki jakościowe,
nie trafione modele które są magazynowane nie zawsze w odpowiednich ...
www.narty.pl/narty_kup.php3 - 101k - Cached - Similar pages

Selected response from:

Teresa Goscinska
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2produkty magazynowane/nie magazynowane
Teresa Goscinska
2towary składowane przez Y
Radek Podolski


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
towary składowane przez Y


Explanation:
mysle ze chodzi o to....

Radek Podolski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1010

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
produkty magazynowane/nie magazynowane


Explanation:
To jest powszechnie uzywany system . Niektore towary sa trzymane w magazynie sklepu a na inne trzeba czekac po ich zamowieniu na podstawie probki dostepnej zwykle w sklepie lub z katalagu.
Sprawdzilam tez w slowniku ang-ang (business)

Przyklady polskich okreslen

CXO - Magazyn kadry zarządzającej - Zaopatrzenie bardziej ...
... Tego rodzaju zaopatrzenie często określa się jako zaopatrzenie pośrednie, zaopatrzenie
w produkty nie magazynowane bądź pozyskiwanie usług konserwacji ...
www.cxo.pl/artykuly/23389.html - 38k - Cached - Similar pages


NARTY.PL - Twój zimowy portal
... Na pewno nie w Supermarkecie, nawet najwięksi producenci mają wpadki jakościowe,
nie trafione modele które są magazynowane nie zawsze w odpowiednich ...
www.narty.pl/narty_kup.php3 - 101k - Cached - Similar pages



Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: Tereso, po tylu latach :) :)
502 days
  -> dziekuje

agree  Polangmar
2306 days
  -> dziekuje




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search