demonstration of company values

Polish translation: reprezentowanie systemu wartości (i zasad) firmy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:demonstration of company values
Polish translation:reprezentowanie systemu wartości (i zasad) firmy
Entered by: KORNELIA ZWIÓR-HOŁENKO

17:59 Jan 13, 2003
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial / human resources, service company
English term or phrase: demonstration of company values
Formularz oceny pracownika:

Indicate how the values were demonstrated this past period in achieving results...
indicate how well you demonstrated our company values...
consider your demonstration of the company values in determining your overall review rating....

demonstracja wartosci korporacyjnych? ratunku! :(
GingerR
reprezentowanie systemu wartości (i zasad) firmy
Explanation:
o!

Selected response from:

KORNELIA ZWIÓR-HOŁENKO
Grading comment
Bardzo dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1reprezentowanie systemu wartości (i zasad) firmy
KORNELIA ZWIÓR-HOŁENKO
5Tak, demonstracja (pokazywanie) wartosci korporacji (instytucji..)
Teresa Goscinska
4wdrażanie (i realizacja) wartości korporacyjnych
Andrzej Lejman
3odzwierciedlenie wartości istotnych dla firmy
Agnieszka Hayward
2szanować wartości korporacyjne
Pawel Czernecki


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wdrażanie (i realizacja) wartości korporacyjnych


Explanation:
może tak?

Andrzej Lejman
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 8466

3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
szanować wartości korporacyjne


Explanation:
"szacunek dla wartości", "[robić coś] w poszanowaniu wartości"
wiem, że to nie dokładnie to samo, ale "szanować wartości" jest dobrym związkiem frazeologicznym i tak naprawdę może znaczyć bardzo wiele: szanować, czyli wprowadzać z życie, realizować, przestrzegać, dawać im wyraz... każdy sobie może dopowiedzieć, co to ma dokładnie znaczyć :-)

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Tak, demonstracja (pokazywanie) wartosci korporacji (instytucji..)


Explanation:
wlasnie o to chodzi. tak to rozumiem.
Od pracownikow oczekuje sie dobrego wykonywania obowiazkow, dobrego zachowania, i rowniez stosownego ubioru i pokazywania sie.
Moze nie jest znane jeszcze w Posce, ale to jest bardzo wazne dla biznesu.

Jakkolwiek, polskie powiedzenie : jak cie widza tak cie pisza ' troche pokazuje o co chodzi

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723

1 day 2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
reprezentowanie systemu wartości (i zasad) firmy


Explanation:
o!




    Reference: http://www.profes.com.pl/index.html?http://www.profes.com.pl...
    Reference: http://strategie.info.pl/artykuly/artykul_4453.htm
KORNELIA ZWIÓR-HOŁENKO
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 454
Grading comment
Bardzo dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hadraadae
14 hrs

1 day 5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
odzwierciedlenie wartości istotnych dla firmy


Explanation:
próba przekształcenia haerowskiego na polski... ehem

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 680




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search