contractor speardsheet

Polish translation: formularz podwykonawcy

07:27 Jan 28, 2003
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: contractor speardsheet
agencja ma wypelnic taki arkusz i odeslac firmie, ktora korzysta z jej uslug
agusia
Polish translation:formularz podwykonawcy
Explanation:
spreadsheet to arkusz kalkulacyjny, ale w tym przypadku przesłany formularz nie służy prawdopodobnie do "kalkulacji". Podwykonawca wypełnia dane o sobie/o swojej firmie, które następnie będzie łatwo wciągnąć z arkusza do bazy danych
Selected response from:

Pawel Czernecki
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1formularz podwykonawcy
Pawel Czernecki
4arkusz kalkulacyjny kontraktora
Krystina Wisniowska (X)


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
arkusz kalkulacyjny kontraktora


Explanation:
Albo Wycena

Krystina Wisniowska (X)
United States
PRO pts in pair: 13

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
formularz podwykonawcy


Explanation:
spreadsheet to arkusz kalkulacyjny, ale w tym przypadku przesłany formularz nie służy prawdopodobnie do "kalkulacji". Podwykonawca wypełnia dane o sobie/o swojej firmie, które następnie będzie łatwo wciągnąć z arkusza do bazy danych

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hadraadae
5 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search