evaluation expert

Polish translation: ewaluator // specjalista ds. ewaluacji

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:evaluation expert
Polish translation:ewaluator // specjalista ds. ewaluacji
Entered by: Monika Jakacka Márquez

08:46 May 23, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: evaluation expert
w strukturze organizacyjnej instytucji, kontekstu jako takiego nie ma
loulou
specjalista ds. ewaluacji, ewaluator
Explanation:
ewaluacja to ocena jakościowa oraz ilościowa przebiegu i efektów procesu pracy, rzeczoznawca moim zdaniem nie oddaje sensu pracy takiego kogoś. Wiem że brzmi nie za dobrze, ale już się stosuje po polsku w teorii biznesu (w praktyce jeszcze chyba nie :)))
Selected response from:

bej
Grading comment
Dziekuje bardzo, bardzo:)))
Zoltana
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3biegly/rzeczoznawca
Joanna Carroll
5specjalista ds. ewaluacji, ewaluator
bej
4rzeczoznawca
Maciej Andrzejczak


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
biegly/rzeczoznawca


Explanation:
zapewne sa i inne, ale zalezy od kontekstu...

Joanna Carroll
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1950

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pawel Czernecki
30 mins

agree  Piotr Kurek
1 day 4 hrs

agree  gracee (X)
11 days

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rzeczoznawca


Explanation:
najobszerniej i na pewno się trafi

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-23 09:13:48 (GMT)
--------------------------------------------------

jeśli jest to instytucja ubezpieczeniowa sprawdź czy występuje obok pojęcia \"loss appraisal\" lub \"loss assessment\" :) - szacunek szkód, wtedy mamy jasność

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4049

3 days 2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
specjalista ds. ewaluacji, ewaluator


Explanation:
ewaluacja to ocena jakościowa oraz ilościowa przebiegu i efektów procesu pracy, rzeczoznawca moim zdaniem nie oddaje sensu pracy takiego kogoś. Wiem że brzmi nie za dobrze, ale już się stosuje po polsku w teorii biznesu (w praktyce jeszcze chyba nie :)))

bej
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 174
Grading comment
Dziekuje bardzo, bardzo:)))
Zoltana




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search