use its credit

Polish translation: wykorzystywać kredytu zaufania do

16:06 Nov 23, 2003
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: use its credit
The corporation shall not lend money to or use its credit to assist its directors without authorization in the particular case by its shareholders, but may lend money to and use its credit to assist any employee of the corporation or of a subsidiary
makary
Polish translation:wykorzystywać kredytu zaufania do
Explanation:
nie jestem specjalistą od tekstów handlowych, ale nasuwa mi się, czy nie najwłaściwszy tutaj byłby termin "kredyt zaufania"? Do rozważenia.
Selected response from:

Michalski
Grading comment
Co¶ w tym rodzaju.
wg słownika Ja¶lanów credit może też oznaczać reputację - podejrzewam, że może chodzić np. o gwarantowanie pożyczek zaci±ganych przez pracowników. Tędy szły moje domysły.
Dzięki,
MK

1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5udzielac kredytu
Yvonne Krystman-Meyers
2wykorzystywać kredytu zaufania do
Michalski


  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
wykorzystywać kredytu zaufania do


Explanation:
nie jestem specjalistą od tekstów handlowych, ale nasuwa mi się, czy nie najwłaściwszy tutaj byłby termin "kredyt zaufania"? Do rozważenia.

Michalski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 28
Grading comment
Co¶ w tym rodzaju.
wg słownika Ja¶lanów credit może też oznaczać reputację - podejrzewam, że może chodzić np. o gwarantowanie pożyczek zaci±ganych przez pracowników. Tędy szły moje domysły.
Dzięki,
MK

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
udzielac kredytu


Explanation:
udzielac kredytu finansowego (nie zaufania) czyli nie dawac gotowki ani nie pozwalac na zadluzenie kredytowe.
Mozna tez powiedziec:
Nie udzielac zezwolenia na korzystanie z ich(kampani) lini kredytowej.

Yvonne Krystman-Meyers
United States
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 30




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search