banking with us

Polish translation: dziękujemy za (s)korzystanie z naszych usług

10:21 Dec 17, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Bus/Financial / Bank
English term or phrase: banking with us
"Thank you for banking with us"

Chodzi oczywiscie o uslugi bankowe.
Mam kilka pomyslow ale moze otrzymam cos specjalnego od panstwa.
Z gory dziekuje
Teresa Goscinska
Polish translation:dziękujemy za (s)korzystanie z naszych usług
Explanation:
bo to pewnie chodzi o różne usługi
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
Dziekuje
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7dziękujemy za (s)korzystanie z naszych usług
lim0nka
4dziękujemy za współpracę z naszym benkiem/siecią banków
jamajka


Discussion entries: 1





  

Answers


0 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
dziękujemy za (s)korzystanie z naszych usług


Explanation:
bo to pewnie chodzi o różne usługi

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581
Grading comment
Dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: lub: z usług naszego banku. Wszelkie inne kombinacje będa raczej udziwnione i mało sensowne.
2 mins
  -> jak kto woli, może być i 'z usług naszego banku' :) dziękuję

agree  Maciej Andrzejczak: brzmi sensownie...
3 mins
  -> dzięki :)

agree  bartek
10 mins
  -> dzięki :)

agree  MonikaSojka
25 mins

agree  joannap
1 hr

agree  *eva*
5 hrs

agree  abargiel (X)
1 day 4 hrs

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dziękujemy za współpracę z naszym benkiem/siecią banków


Explanation:
j

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-17 11:08:09 (GMT)
--------------------------------------------------

bankiem oczywiscie nie benkiem...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-17 11:09:25 (GMT)
--------------------------------------------------

dziękujemy za wspólpracę z siecią naszych banków

jamajka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 106

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: a co to jest sieć banków?
19 mins
  -> to samo co sieć hipermarktów czy sklepów, bo rozumiem, ze pytanie dotyczy sieci?




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search