issues and concerns

Polish translation: uwagi i obiekcje/zastrzeżenia

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:issues and concerns
Polish translation:uwagi i obiekcje/zastrzeżenia
Entered by: Agnieszka Zmuda

11:02 Nov 25, 2006
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / action plan
English term or phrase: issues and concerns
Opracowany jest plan działania związany z poprawą jakości obsługi klienta. Gość robi sobie harmonogram działań, gdzie w lewej kolumnie wylicza i opisuje poszczególne kroki na drodze do sukcesu :) a w prawej kolumnie, zatytułowanej ***issues and concerns*** wypisuje sobie różne uwagi na temat poszczególnych kroków. Jak to zgrabnie ująć, zwłaszcza żeby uniknąć połączeń typu "kwestie i zagadnienia" (masło maślane) i żeby było krótko? Dziękuję za pomysły.
Agnieszka Zmuda
Poland
uwagi i obiekcje
Explanation:
uwagi i problemy
uwagi i zastrzeżenia
obiekcje mogą być nasze własne i cudze, sprawy, z którymi trzeba się tak czy owak uporać;
uwagi natomiast wiązać się z tym, co trzeba zwyczajnie załatwić (przeszkolić M, kupić coś, itd.) lub odnotować jakoś stan istniejący wokół projektu, klimat
(concerns może właśnie w tym wypadku być problemem w naszym rozumieniu, bo skoro Z ma zastrzeżenia, to "Houston, mamy problem i coś z nią/nim, znaczy z Z trzeba zrobić: przekonać, porozmawiać, nakłonić do zmiany zdania).


--------------------------------------------------
Note added at 2 days10 hrs (2006-11-27 21:32:49 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

dziękuję :)
Selected response from:

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Grading comment
Dzięki za obie odpowiedzi :) Ta lepiej wpasowuje się w mój kontekst.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1uwagi i obiekcje
IwonaASzymaniak
3problemy i obawy
jacek o


Discussion entries: 4





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
problemy i obawy


Explanation:
propozycja

jacek o
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 31

57 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
uwagi i obiekcje


Explanation:
uwagi i problemy
uwagi i zastrzeżenia
obiekcje mogą być nasze własne i cudze, sprawy, z którymi trzeba się tak czy owak uporać;
uwagi natomiast wiązać się z tym, co trzeba zwyczajnie załatwić (przeszkolić M, kupić coś, itd.) lub odnotować jakoś stan istniejący wokół projektu, klimat
(concerns może właśnie w tym wypadku być problemem w naszym rozumieniu, bo skoro Z ma zastrzeżenia, to "Houston, mamy problem i coś z nią/nim, znaczy z Z trzeba zrobić: przekonać, porozmawiać, nakłonić do zmiany zdania).


--------------------------------------------------
Note added at 2 days10 hrs (2006-11-27 21:32:49 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

dziękuję :)

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 103
Grading comment
Dzięki za obie odpowiedzi :) Ta lepiej wpasowuje się w mój kontekst.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  allp: uwagi i zastrzeżenia
1 hr
  -> dziękuję :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search