turning know-how into "show-how"

Polish translation: przejście od teorii do praktyki/pokazu/prezentacji

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:turning know-how into show-how
Polish translation:przejście od teorii do praktyki/pokazu/prezentacji
Entered by: Agnieszka Zmuda

11:24 Nov 25, 2006
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / action plan
English term or phrase: turning know-how into "show-how"
Chwytliwy (?) tytuł kolejnego kroku w planie działań na rzecz poprawy jakości obsługi klienta. Chodzi o to, aby pracownicy różnych działów spotykali się i "pokazywali", w jaki sposób rozwiązują problemy.
Agnieszka Zmuda
Poland
przejście od teorii do praktyki/pokazu/prezentacji
Explanation:
może tak ogólnie?
Selected response from:

Michal Berski
Poland
Grading comment
Dałam "od teorii do praktyki", bo miało być krótko i chwytliwie. Ta odpowiedź mi najbardziej pasuje. Dziękuję wszystkim :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3przejście od teorii do praktyki/pokazu/prezentacji
Michal Berski
5przekształcić wiedzę, jak rozwiązywać problemy, w demonstrowanie, jak to czynić
Mariusz Kuklinski
4szerzenie/wymiana know-how // od umiejętności własnych do wspólnych
Michał Wiśniewski
3praktyczne ćwiczenia w know-how
allp


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
turning know-how into
przejście od teorii do praktyki/pokazu/prezentacji


Explanation:
może tak ogólnie?

Michal Berski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dałam "od teorii do praktyki", bo miało być krótko i chwytliwie. Ta odpowiedź mi najbardziej pasuje. Dziękuję wszystkim :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evonymus (Ewa Kazmierczak)
31 mins
  -> dzięki

agree  Marcin Wierzbicki: jako tytuł może nawet bez przejścia: Od teorii do praktyki! :)
38 mins
  -> dzięki

agree  allp: za wersją Marcina
1 hr
  -> dzięki

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
turning know-how into
praktyczne ćwiczenia w know-how


Explanation:
to na wypadek, gdybyś chciała zachować know-how w oryginalnym brzmieniu

allp
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 51

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
turning know-how into
szerzenie/wymiana know-how // od umiejętności własnych do wspólnych


Explanation:
Myślę, że dobrze byłoby naprawdę oddać sedno tego kroku. 'Od teorii do praktyki' brzmi dobrze, ale know-how to raczej właśnie wiedza praktyczna - tu chodzi o jej szerzenie, wymianę a nie przechodzenie do praktyki. Więc szedłbym raczej jednym z kroków powyżej.

Michał Wiśniewski
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 65

1 day 11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
turning know-how into
przekształcić wiedzę, jak rozwiązywać problemy, w demonstrowanie, jak to czynić


Explanation:
@

Mariusz Kuklinski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 162




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search