r.c.

Polish translation: (obrót z) polecanym klientem

12:50 Nov 26, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Business/Commerce (general)
English term or phrase: r.c.
pozycja w tabelce dotyczącej danych o klientach pewnej firmy:
1) Company name
2) Turnover with r.c.
3) Product range
etc.
to na pewno coś b. prostego i pewnie będzie mi strasznie wstyd, że o to pytam, ale ..... :(
Evonymus (Ewa Kazmierczak)
Poland
Polish translation:(obrót z) polecanym klientem
Explanation:
angielksa wersja niemieckiej ankiety producenta ciezkiego sprzetu. W naglowku tej sekcji mozna znalesc wyjasnienie skrótu r.c.
Selected response from:

Rafal Trzewikowski
Grading comment
dziękuję :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1(obrót z) polecanym klientem
Rafal Trzewikowski
4opłaty okresowe
AgatkaPol


Discussion entries: 2





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
opłaty okresowe


Explanation:
RC- Recurring Charges lub Reserve currency, ale myślę, że rczej chodzi o ten pierwszy termin

AgatkaPol
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

51 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
(obrót z) polecanym klientem


Explanation:
angielksa wersja niemieckiej ankiety producenta ciezkiego sprzetu. W naglowku tej sekcji mozna znalesc wyjasnienie skrótu r.c.


Example sentence(s):
  • "Please fill in the points of interest for ***** concerning the reference-customer"
Rafal Trzewikowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dziękuję :)
Notes to answerer
Asker: oczywiście!! bingo :) jak mogłam na to nie wpaść :) dzięki


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz
16 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search