slots to share

Polish translation: czas na przedstawienie

12:10 Jul 28, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Business/Commerce (general) / wystawa
English term or phrase: slots to share
Additional daily conference slots to share company agenda with show and conference delegates
Witold Wiechowski
Polish translation:czas na przedstawienie
Explanation:
przewidziano czas na przedstawienie programu/terminarza firmy osobom delegowanym na pokaz/konferencję, albo po prostu biorącym udział w pokazie/konferencji. Ewentualnie: uzgodnienie z nimi tegoż terminarza.
Mało trochę kontekstu, pozwoliłby może uściślić, czy to są "conference slots" - czas przeznaczony na konferencje, podczas których będzie się ten terminarz uzgadniać, czy przerwy w jakiejś konferencji, która się odbywa non stop.

--------------------------------------------------
Note added at   3 godz. (2007-07-28 15:58:20 GMT)
--------------------------------------------------

Można też napisać "okienka czasowe", ale to mi się wydaje zbędne, po polsku mówi się po prostu o czasie na coś.

--------------------------------------------------
Note added at   3 godz. (2007-07-28 15:59:58 GMT)
--------------------------------------------------

Skoro to wystawa, to zapewne będzie chodziło o czas na konferencje - uczestnicy mogą się wtedy kontaktować ze swoimi firmami i uzgadniać program dalszego działania.
Selected response from:

allp
Poland
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3czas na przedstawienie
allp
3 +1...przediał czasu na konferencji, podczas którego będzie można sie podzielić....
Martin Hood


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
...przediał czasu na konferencji, podczas którego będzie można sie podzielić....


Explanation:
IMHO

Martin Hood
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  _eP: ...czyms (informacjami) - nie chodzi tu o konferencje jednokomorkowcow
4 hrs
  -> Dzięki. ..... company agenda! :)

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
czas na przedstawienie


Explanation:
przewidziano czas na przedstawienie programu/terminarza firmy osobom delegowanym na pokaz/konferencję, albo po prostu biorącym udział w pokazie/konferencji. Ewentualnie: uzgodnienie z nimi tegoż terminarza.
Mało trochę kontekstu, pozwoliłby może uściślić, czy to są "conference slots" - czas przeznaczony na konferencje, podczas których będzie się ten terminarz uzgadniać, czy przerwy w jakiejś konferencji, która się odbywa non stop.

--------------------------------------------------
Note added at   3 godz. (2007-07-28 15:58:20 GMT)
--------------------------------------------------

Można też napisać "okienka czasowe", ale to mi się wydaje zbędne, po polsku mówi się po prostu o czasie na coś.

--------------------------------------------------
Note added at   3 godz. (2007-07-28 15:59:58 GMT)
--------------------------------------------------

Skoro to wystawa, to zapewne będzie chodziło o czas na konferencje - uczestnicy mogą się wtedy kontaktować ze swoimi firmami i uzgadniać program dalszego działania.

allp
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 51
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Grzegorz Mysiński
23 mins
  -> dzięki!

agree  Polangmar: przerwy przeznaczone na przedstawienie
4 hrs
  -> dzięki!

agree  Renata Swigonska
4 hrs
  -> dzięki!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search