learning unit

Polish translation: jednostka szkoleniowa

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:learning unit
Polish translation:jednostka szkoleniowa
Entered by: Polangmar

16:14 Dec 10, 2010
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / ogólne
English term or phrase: learning unit
There have also been some great successes with Learning Unit completion, with a number of Team Leaders finishing their journey through their functional learning Units. As we move into 2011 we are planning to launch some new and exciting Learning Units, aimed at increasing our knowledge and understanding of Management Styles and Health and Safety.
Karolina Cywka
Poland
jednostka szkoleniowa
Explanation:
Określają konkretne umiejętności lub zachowania, które osoby szkolone powinny opanować z chwilą zakończenia określonego etapu nauki (po ukończeniu kursu, jednostki modułowej, jednostki szkoleniowej). W przypadku modułowych programów szkolenia zawodowego wyróżniamy cele kształcenia dla kursu (cele ogólne), cele kształcenia dla jednostek modułowych (cele operacyjne – wynikowe) oraz cele kształcenia dla jednostek szkoleniowych (cele operacyjne – szczegółowe).
http://innowacyjneprogramy.pl/?mod=data

- szkolenie teoretyczne - 31 jednostek szkoleniowych
http://www.bowim.pl/site/index.php?p=serwis_kursy
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1jednostka szkoleniowa
Polangmar
4jednostka lekcyjna
Piotr Lipiec


Discussion entries: 1





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jednostka lekcyjna


Explanation:
tak to chyba się w Polsce przyjęło


    Reference: http://archiwum.parp.gov.pl/doc/forum/forum05/formu5_1_16.pd...
    Reference: http://library.blackboard.com/ref/a157ea6f-5acf-46fb-92c4-0b...
Piotr Lipiec
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Jednostka lekcyjna zwykle oznacza jedną lekcję (lub materiał przewidziany do przerobienia w czasie jednej lekcji) - "jednostka lekcyjna = 45 minut": http://tinyurl.com/29hyrqp
5 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
jednostka szkoleniowa


Explanation:
Określają konkretne umiejętności lub zachowania, które osoby szkolone powinny opanować z chwilą zakończenia określonego etapu nauki (po ukończeniu kursu, jednostki modułowej, jednostki szkoleniowej). W przypadku modułowych programów szkolenia zawodowego wyróżniamy cele kształcenia dla kursu (cele ogólne), cele kształcenia dla jednostek modułowych (cele operacyjne – wynikowe) oraz cele kształcenia dla jednostek szkoleniowych (cele operacyjne – szczegółowe).
http://innowacyjneprogramy.pl/?mod=data

- szkolenie teoretyczne - 31 jednostek szkoleniowych
http://www.bowim.pl/site/index.php?p=serwis_kursy

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1805
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Karol Kawczyński
1 day 22 hrs
  -> Dziękuję.:)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search