payment vendor

Polish translation: dostawca usług płatniczych

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:payment vendor
Polish translation:dostawca usług płatniczych
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

11:56 Feb 6, 2018
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / umowa
English term or phrase: payment vendor
Payments will be processed either by XYZ or its payment vendor in accordance with the established payment processes.
kgas
Poland
dostawca usług płatniczych
Explanation:
Jeżeli płatnik upoważni dostawcę będącego osobą trzecią do zainicjowania płatności, dostawca usług płatniczych prowadzący rachunek nie będzie mógł odmówić dostępu do rachunku temu ostatniemu. Transakcje zlecane w ten sposób nie mogą być traktowane w sposób dyskryminujący (np. realizowane z niższym..
http://www.dlklegal.com/skutki-dla-banku-i-innych-dostawcow-...
cccccccccccccccccccc

Art. 4. Dostawca usług płatniczych
Dz.U.2017.0.2003 t.j. - Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych
1. Działalność w zakresie świadczenia usług płatniczych może być wykonywana wyłącznie przez dostawców usług płatniczych, zwanych dalej "dostawcami".
http://www.arslege.pl/dostawca-uslug-platniczych/k751/a56321...
ccccccccccccccccc

Dostawca usług płatniczych będący osobą trzecią (ang. TPP – third party payment service provider). Będzie to podmiot niezwiązany z użytkownikiem usługi płatniczej i dotychczasowym dostawcą tej usługi (np. bankiem).
http://payarto.pl/psd2-nowa-dyrektywa-dotyczaca-uslug-platni...

ccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1dostawca usług płatniczych
Frank Szmulowicz, Ph. D.
3pośrednik płatności
geopiet
3dostawca rozwiązań płatniczych
Gosia Glowacka MA MCIL


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dostawca rozwiązań płatniczych


Explanation:
Propozycja.

Gosia Glowacka MA MCIL
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 51

40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
dostawca usług płatniczych


Explanation:
Jeżeli płatnik upoważni dostawcę będącego osobą trzecią do zainicjowania płatności, dostawca usług płatniczych prowadzący rachunek nie będzie mógł odmówić dostępu do rachunku temu ostatniemu. Transakcje zlecane w ten sposób nie mogą być traktowane w sposób dyskryminujący (np. realizowane z niższym..
http://www.dlklegal.com/skutki-dla-banku-i-innych-dostawcow-...
cccccccccccccccccccc

Art. 4. Dostawca usług płatniczych
Dz.U.2017.0.2003 t.j. - Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych
1. Działalność w zakresie świadczenia usług płatniczych może być wykonywana wyłącznie przez dostawców usług płatniczych, zwanych dalej "dostawcami".
http://www.arslege.pl/dostawca-uslug-platniczych/k751/a56321...
ccccccccccccccccc

Dostawca usług płatniczych będący osobą trzecią (ang. TPP – third party payment service provider). Będzie to podmiot niezwiązany z użytkownikiem usługi płatniczej i dotychczasowym dostawcą tej usługi (np. bankiem).
http://payarto.pl/psd2-nowa-dyrektywa-dotyczaca-uslug-platni...

ccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 760
Grading comment
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz: Czy mogę skorzystać z usług platniczych na dogodnych warunkach - mam co nieco do zapłacenia.
1 day 2 hrs
  -> ...in this world nothing can be said to be certain, except death and taxes. Więc lepiej jest być dłużnikiem i żyć.

42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pośrednik płatności


Explanation:
Porównanie ofert pośredników szybkich płatności - https://esprzedaz.com/artykuly/a/45/porownanie-ofert-posredn...

------

Zdecydowałem się odświeżyć temat mojego poprzedniego artykułu na temat oferty pośredników szybkich płatności i polecić Państwu, w oparciu o nasze doświadczenia oraz informacje jakie znaleźliśmy w internecie, to, z kim warto podjąć taką współpracę. - https://esprzedaz.com/artykuly/a/128/nowe-porownanie-ofert-p...

--------------------------------------------------
Note added at 50 mins (2018-02-06 12:47:56 GMT)
--------------------------------------------------


Pośrednik płatności: PAYU.

Metoda płatności: PRZELEW

https://nk.pl/cennik

----------



--------------------------------------------------
Note added at 52 mins (2018-02-06 12:49:24 GMT)
--------------------------------------------------

Widząc, że coraz większy udział zakupów internetowych stanowią zakupy z urządzeń mobilnych , pośrednicy płatności postanowili oszczędzić klientom żmudnego przeklikiwania się między ekranami i wprowadzili płatności wykonywane za pomocą jednego kliknięcia - https://www.onisoft.pl/2016/03/29/platnosci-internetowe-poro...

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 226




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search