CERTIFICATION OF NON-SEGREGATED FACILITIES

Polish translation: informacje o równym traktowaniu w miejscu pracy / zatrudnieniu

10:26 May 2, 2019
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Business/Commerce (general)
English term or phrase: CERTIFICATION OF NON-SEGREGATED FACILITIES
https://www.framinghamma.gov/DocumentCenter/View/770/Certifi...
Robert Pranagal
Polish translation:informacje o równym traktowaniu w miejscu pracy / zatrudnieniu
Explanation:
we do not and will not permit our employees to perform their services at any location under or control where segregated facilities are maintained.
.... that the phrase "Segregated Facilities" includes facilities which are, in fact, segregated on a basis of race, color, creed, or national origin, because of habit, local custom or otherwise. - https://www.framinghamma.gov/DocumentCenter/View/770/Certifi...


-----


nr 11. Informacja dla pracowników dotycząca równego traktowania w zatrudnieniu - http://kancelariapodatkowa.net.pl/druki-pracownicze-do-pobra...

Zgodnie z obowiązkiem wynikającym z Art. 941

Kodeksu Pracy poniżej zawarty jest tekst przepisów dotyczących równoległego traktowania w zatrudnieniu w formie wyciągu z Kodeksu pracy. Pracodawca niniejszym udostępnia i zapewnia stały dostęp pracownikom do tych przepisów.

RÓWNE TRAKTOWANIE W ZATRUDNIENIU

Kodeks Pracy - Dział Pierwszy, Rozdział II a

Art. 18 3a

§1. Pracownicy powinni być równo traktowani w zakresie nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, warunków zatrudnienia, awansowania oraz dostępu do szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych, w szczególności bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, a także bez względu na zatrudnienie na czas określony lub nieokreślony albo w pełnym lub w niepełnym wymiarze czasu pracy.
Selected response from:

geopiet
Grading comment
dzięki

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1informacje o równym traktowaniu w miejscu pracy / zatrudnieniu
geopiet
4Oświadczenie o braku dyskryminacji w pracy/miejscu pracy
Magdalena Szewciów
3 +1Oświadczenie o zapewnieniu pracownikom pomieszczeń o niedyskryminującym charakterze
Leszek Pietrucha


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
certification of non-segregated facilities
Oświadczenie o zapewnieniu pracownikom pomieszczeń o niedyskryminującym charakterze


Explanation:
Trochę może koślawe, ale wydaje mi się, że oddaje znaczenie

Leszek Pietrucha
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mike23: Tak może być, coś w tym kierunku. Mamy tylko non-segregated facilities
23 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
certification of non-segregated facilities
Oświadczenie o braku dyskryminacji w pracy/miejscu pracy


Explanation:
Odpowiedź Leszka jest dobra, ale na tytuł dokumentu potrzebujesz czegoś brzmiącego krótko i na temat, dlatego szła bym właśnie w coś z brakiem dyskryminacji w tytule, a w treści jak najbardziej wykorzystała coś na kształt tego, co proponuje Leszek.


    Reference: http://ec.europa.eu/employment_social/empl_portal/transnatio...
Magdalena Szewciów
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
certification of non-segregated facilities
informacje o równym traktowaniu w miejscu pracy / zatrudnieniu


Explanation:
we do not and will not permit our employees to perform their services at any location under or control where segregated facilities are maintained.
.... that the phrase "Segregated Facilities" includes facilities which are, in fact, segregated on a basis of race, color, creed, or national origin, because of habit, local custom or otherwise. - https://www.framinghamma.gov/DocumentCenter/View/770/Certifi...


-----


nr 11. Informacja dla pracowników dotycząca równego traktowania w zatrudnieniu - http://kancelariapodatkowa.net.pl/druki-pracownicze-do-pobra...

Zgodnie z obowiązkiem wynikającym z Art. 941

Kodeksu Pracy poniżej zawarty jest tekst przepisów dotyczących równoległego traktowania w zatrudnieniu w formie wyciągu z Kodeksu pracy. Pracodawca niniejszym udostępnia i zapewnia stały dostęp pracownikom do tych przepisów.

RÓWNE TRAKTOWANIE W ZATRUDNIENIU

Kodeks Pracy - Dział Pierwszy, Rozdział II a

Art. 18 3a

§1. Pracownicy powinni być równo traktowani w zakresie nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, warunków zatrudnienia, awansowania oraz dostępu do szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych, w szczególności bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, a także bez względu na zatrudnienie na czas określony lub nieokreślony albo w pełnym lub w niepełnym wymiarze czasu pracy.

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 274
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magdalena Szewciów: Jestem za
7 hrs
  -> dziękuję




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search