Pandemic Management Guidelines

Polish translation: wytyczne zarządzania kryzysem pandemii (koronawirusa)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pandemic management guidelines
Polish translation:wytyczne zarządzania kryzysem pandemii (koronawirusa)
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

14:48 Apr 26, 2020
English to Polish translations [PRO]
COVID-19 - Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: Pandemic Management Guidelines
Jest to tytuł dokumentu, w którym są przedstawione różne środki zapobiegawcze, procedury itp. w firmie w związku z COVID-19
Zastanawiam się, jak to zgrabnie (i najlepiej krótko) ująć
Kasia_Marciniak
Poland
wytyczne zarządzania kryzysem pandemii (koronawirusa)
Explanation:
Option.
Techniki zarządzania kryzysem epidemii koronawirusa stosowane przez to młodsze pokolenie rządzącej prawicy są bardziej podobne do zarządzania kryzysem przez populistyczną ekipę Borisa Johnsona czy populistyczną ekipę Władimira Putina.
https://wiadomo.co/cezary-michalski-dajecie-dudzie-dwa-lata-...
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1wytyczne zarządzania kryzysem pandemii (koronawirusa)
Frank Szmulowicz, Ph. D.
3Zasady Zarządzania w (Kryzysie) Pandemii
Kamila Ołtarzewska


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pandemic management guidelines
Zasady Zarządzania w (Kryzysie) Pandemii


Explanation:
"Zarządzania Kryzysem" brzmi dwuznacznie...

Example sentence(s):
  • Niniejszy dokument przedstawia zarys ...
Kamila Ołtarzewska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
wytyczne zarządzania kryzysem pandemii (koronawirusa)


Explanation:
Option.
Techniki zarządzania kryzysem epidemii koronawirusa stosowane przez to młodsze pokolenie rządzącej prawicy są bardziej podobne do zarządzania kryzysem przez populistyczną ekipę Borisa Johnsona czy populistyczną ekipę Władimira Putina.
https://wiadomo.co/cezary-michalski-dajecie-dudzie-dwa-lata-...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 886
Grading comment
Dziękuję
Notes to answerer
Asker: Trochę zmodyfikowałam: wytyczne w sprawie zarządzania kryzysowego w okresie pandemii (przydługie, ale wydawało mi się bardziej klarowne...)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Robak-Sobolewski
14 hrs
  -> Dziękuję Marku. Miłego tygodnia.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search