tu: fringes

Polish translation: poza głównym miejscem (spotkania/wydarzeń), w kuluarach

13:08 May 5, 2020
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: tu: fringes
At all association events as well as on the fringes of such events (e.g. during breaks), all rules of conduct set out in this Management Directive must be observed

Kodeks postępowania firmy, association = stowarzyszenie branżowe
TranslateWithMe
Poland
Polish translation:poza głównym miejscem (spotkania/wydarzeń), w kuluarach
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2020-05-05 14:10:56 GMT)
--------------------------------------------------

poza głównym nurtem wydarzeń ....
Selected response from:

geopiet
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5związane z/towarzyszące
Kamila Ołtarzewska
5związane z
Kamila Ołtarzewska
3poza głównym miejscem (spotkania/wydarzeń), w kuluarach
geopiet
3wydarzenia poboczne
Frank Szmulowicz, Ph. D.


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
związane z/towarzyszące


Explanation:
propozycje

Kamila Ołtarzewska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: no, ale jak to się ma kontekstu?


24 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
związane z


Explanation:
towarzyszące

Na wszystkich imprezach firmowych (jak i towarzyszących im spotkaniach) obowiązuje etykieta ujęta w kodeksie postępowania. (tzn. np. zakaz ekscesów)

Kamila Ołtarzewska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wydarzenia poboczne


Explanation:
Wydarzenie poboczne COP 25: Wydarzenie brokerskie na konferencji gospodarki o obiegu zamkniętym organizowane przez EuroChile
http://circularhotspot.pl/pl/wydarzenia

Festiwalowi towarzyszy wiele wydarzeń pobocznych jak Makeme! – międzynarodowy konkurs dla młodych projektantów na Łódź Design Festival czy plebiscyt dla projektantów musthave!
https://designalley.pl/konferencje-dla-projektantow-2020/

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 886

59 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
poza głównym miejscem (spotkania/wydarzeń), w kuluarach


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2020-05-05 14:10:56 GMT)
--------------------------------------------------

poza głównym nurtem wydarzeń ....

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 278
Grading comment
dziekuje




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search