clearance of all non-certified funds

Polish translation: rozliczenie wszystkich niepotwierdzonych środków

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:clearance of all non-certified funds
Polish translation:rozliczenie wszystkich niepotwierdzonych środków
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

09:56 May 30, 2020
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: clearance of all non-certified funds
Dokument z Kanady

Official Notification of Paid In Full Status

Paid in full status is dependent upon clearance of all non-certified funds
makawa
rozliczenie wszystkich niepotwierdzonych środków
Explanation:
clearance
The passage of checks and other bills of exchange through a clearing-house.
https://www.thefreedictionary.com/Clearance
cccccc
clearing-house
An office where banks exchange checks and drafts and settle accounts.
https://www.thefreedictionary.com/clearing-house
ccccccccccccc
clearing bank - finanse bank kliringowy/rozliczeniowy/rozrachunkowy, bank należący do izby rozliczeniowej;
clearing house - finanse izba rozrachunkowa; biznes bank informacji;
https://ling.pl/slownik/angielsko-polski/clearing
ccccccccc
BPI – Bank Płatnik Izby, bank, który na podstawie umowy z Izbą oraz umów z Bankami Płatnikami Uczestników Izby zapewnia Izbie usługi finansowe związane z rozrachunkiem transakcji zawartych w systemach obrotu.

BPUI - Bank Płatnik Uczestnika Izby, bank, który na podstawie umowy z Izbą, Bankiem Płatnikiem Izby oraz umów z Uczestnikami Izby zapewnia Uczestnikom Izby usługi finansowe związane z rozrachunkiem transakcji zawartych przez nich w systemach obrotu.
https://www.irgit.pl/rynek-finansowy/banki-rozliczeniowe/ban...
ccccc
certified funds środki potwierdzone
https://www.proz.com/personal-glossaries/entry/9766453-certi...
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1rozliczenie wszystkich niepotwierdzonych środków
Frank Szmulowicz, Ph. D.
3uznanie (na rachunku) wszystkich niepotwierdzonych środków (pieniężnych)
mike23
1uznanie/zaaprobowanie środków pieniężnych (pochodzących) z niezweryfikowanych opłat/rachunków
geopiet


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
uznanie/zaaprobowanie środków pieniężnych (pochodzących) z niezweryfikowanych opłat/rachunków


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2020-05-30 10:15:40 GMT)
--------------------------------------------------

n the United States and Canada, Certified Funds are a form of payment that is guaranteed to clear or settle by the company certifying the funds. - https://en.wikipedia.org/wiki/Certified_Funds

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 278

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
rozliczenie wszystkich niepotwierdzonych środków


Explanation:
clearance
The passage of checks and other bills of exchange through a clearing-house.
https://www.thefreedictionary.com/Clearance
cccccc
clearing-house
An office where banks exchange checks and drafts and settle accounts.
https://www.thefreedictionary.com/clearing-house
ccccccccccccc
clearing bank - finanse bank kliringowy/rozliczeniowy/rozrachunkowy, bank należący do izby rozliczeniowej;
clearing house - finanse izba rozrachunkowa; biznes bank informacji;
https://ling.pl/slownik/angielsko-polski/clearing
ccccccccc
BPI – Bank Płatnik Izby, bank, który na podstawie umowy z Izbą oraz umów z Bankami Płatnikami Uczestników Izby zapewnia Izbie usługi finansowe związane z rozrachunkiem transakcji zawartych w systemach obrotu.

BPUI - Bank Płatnik Uczestnika Izby, bank, który na podstawie umowy z Izbą, Bankiem Płatnikiem Izby oraz umów z Uczestnikami Izby zapewnia Uczestnikom Izby usługi finansowe związane z rozrachunkiem transakcji zawartych przez nich w systemach obrotu.
https://www.irgit.pl/rynek-finansowy/banki-rozliczeniowe/ban...
ccccc
certified funds środki potwierdzone
https://www.proz.com/personal-glossaries/entry/9766453-certi...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 886

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kamila Ołtarzewska: potwierdzony, certified = przyjęty do zapłaty
3 hrs
  -> Dziękuję i pozdrawiam Pani Kamilo.

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uznanie (na rachunku) wszystkich niepotwierdzonych środków (pieniężnych)


Explanation:
uznanie (na rachunku bankowym) wszystkich niepotwierdzonych środków pieniężnych

clearance = uznanie rachunku bankowego
https://www.proz.com/kudoz/english-to-polish/bus-financial/2...

mike23
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 614




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search