take a lot of pride in one's own appearance

Polish translation: przykłada dużą wagę do swojego wizerunku (jako profesjonalisty)

17:29 Oct 1, 2020
English to Polish translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs /
English term or phrase: take a lot of pride in one's own appearance
Referencje
Branża budowlana

He takes a lot of pride in his own appearance and has high personal morals. Definitely "foreman" material we would say back in Australia.

Co to za fragment?
makawa
Polish translation:przykłada dużą wagę do swojego wizerunku (jako profesjonalisty)
Explanation:
Nie jestem pewny czy w referencjach budowlańca istotny byłby wygląd więc skłaniałbym się raczej do znaczenia appearance jako wizerunku. Poniżej przykład znaleziony w internetach
Selected response from:

Leszek Pietrucha
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5bardzo dba o swoją powierzchowność
legato
4(bardzo) profesjonalnie się prezentuje
Dawid Mazela, MA, MCIL
4dba o swój wygląd
Dawid Mazela, MA, MCIL
3zawsze schludny i elegancki
geopiet
3przykłada dużą wagę do swojego wizerunku (jako profesjonalisty)
Leszek Pietrucha


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dba o swój wygląd


Explanation:
o to zasadniczo chodzi

Dawid Mazela, MA, MCIL
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zawsze schludny i elegancki


Explanation:
.

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 84

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
bardzo dba o swoją powierzchowność


Explanation:
>

legato
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przykłada dużą wagę do swojego wizerunku (jako profesjonalisty)


Explanation:
Nie jestem pewny czy w referencjach budowlańca istotny byłby wygląd więc skłaniałbym się raczej do znaczenia appearance jako wizerunku. Poniżej przykład znaleziony w internetach

Example sentence(s):
  • He takes pride in his appearance, setting a high standard to exemplify his healthy leadership style.
Leszek Pietrucha
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(bardzo) profesjonalnie się prezentuje


Explanation:
jeszcze jedna opcja, aby odejść od tego „wyglądu”:

Bluzy robocze ocieplane zebrane w ofercie naszego sklepu zaspokoją potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów. Wykonane z wysokiej klasy materiałów zapewniają komfort pracy, nie krępują ruchów, a także sprawiają, że pracownik profesjonalnie się prezentuje.

https://waveconcept.pl/bluzy-robocze-ocieplane

Dawid Mazela, MA, MCIL
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search