99% primary linear chain alkyl amines/ carbon chain-length distribution.

Polish translation: pierwszorzędowe alkiloaminy o łańcuchach liniowych

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:99% primary linear chain alkyl amines/ carbon chain-length distribution.
Polish translation:pierwszorzędowe alkiloaminy o łańcuchach liniowych
Entered by: anula 78

11:06 Nov 27, 2006
English to Polish translations [PRO]
Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: 99% primary linear chain alkyl amines/ carbon chain-length distribution.
The tallow alkyl amines are 99% primary linear chain alkyl amines with the following carbon chain-length distribution.
anula 78
pierwszorzędowe alkiloaminy o łańcuchach liniowych
Explanation:
Alkiloaminy łoju w 99% składają się z pierwszorzędowych amin alkilowych o łańcuchach liniowych o następującym rozkładzie długości łańcuchów.
Selected response from:

Marek Pawelec
Grading comment
bardzo dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
599% pierwszorzedowe liniowe aminy alkilowe itp
Agnieszka Gordon Ph.D.
4pierwszorzędowe alkiloaminy o łańcuchach liniowych
Marek Pawelec
4pierwszorzedowe liniowe lancuchy amin alkilowych/ rozklad dlugosci lanczucha weglowego
Agnieszka Gordon Ph.D.
3układ łańcucha węglowego
Fionella


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
carbon chain-length distribution.
układ łańcucha węglowego


Explanation:
Zgaduję jeszcze o co może chodzić w pierwszej części, ale proszę o peer comments:
pierwszorzędowe alkiloaminy z łańcuchem linearnym/liniowym

Fionella
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 18

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pierwszorzedowe liniowe lancuchy amin alkilowych/ rozklad dlugosci lanczucha weglowego


Explanation:
primary to pierwszorzedowy lancuchy moga byc drugo- i trzeciorzedowe w zaleznosci od ilosci podstawnikow w lancuchu weglowym

Agnieszka Gordon Ph.D.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pierwszorzędowe alkiloaminy o łańcuchach liniowych


Explanation:
Alkiloaminy łoju w 99% składają się z pierwszorzędowych amin alkilowych o łańcuchach liniowych o następującym rozkładzie długości łańcuchów.

Marek Pawelec
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 139
Grading comment
bardzo dziękuję

28 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
99% primary linear chain alkyl amines/ carbon chain-length distribution.
99% pierwszorzedowe liniowe aminy alkilowe itp


Explanation:
Przepraszam z brak polskich znakow (chwilowo nie dzialaja u mnie)
Ponizej link z informacja dotyczaca tych amin
Sa to w 99% aminy pierwszorzedowe z roznym rozkladem lancuchow weglowych tj podstawniki w postaci lancuchow weglowych maja rozne dlugosci tj rozna ilosc atomow wegla w lancuchu
Hope it helps


    Reference: http://www.creoleochem.com/producte/prog/prod_detail.cgi?lin...
Agnieszka Gordon Ph.D.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search