benzyl thio tetrazole

Polish translation: benzylotiotetrazol

11:02 Feb 5, 2017
English to Polish translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng / organic
English term or phrase: benzyl thio tetrazole
BTT - aktywator w syntezie DNA/RNA
Robert Pranagal
Polish translation:benzylotiotetrazol
Explanation:
Nazwa IMO poprawna, choć ciężka do wyszukania w rodzimych źródłach.
Cząsteczka jest pochodną tetrazolu i benzylotiolu, zawierającą wiązanie -S-, więc wrostek powinien brzmieć 'tio' zgodnie z zaleceniami nomenklatury.
Selected response from:

Jakub Kościelniak
Poland
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1benzylotiotetrazol
Jakub Kościelniak
3benzylotiotetrazol (BTT)
geopiet


Discussion entries: 5





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
benzylotiotetrazol


Explanation:
Nazwa IMO poprawna, choć ciężka do wyszukania w rodzimych źródłach.
Cząsteczka jest pochodną tetrazolu i benzylotiolu, zawierającą wiązanie -S-, więc wrostek powinien brzmieć 'tio' zgodnie z zaleceniami nomenklatury.

Jakub Kościelniak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 676
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dimitar Dimitrov
22 hrs

2 days 17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
benzylotiotetrazol (BTT)


Explanation:
poniższy przykład podany został wcześniej w dyskusji, w kilka minut po zadaniu pytania ...

---

Najlepsze wydajności sprzęgania otrzymano stosując benzylotiotetrazol (BTT), jako aktywator. - https://goo.gl/PgzA1C -page 17

---



geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 72




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search