sediment pads

Polish translation: krążki filtracyjne

14:33 May 22, 2018
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: sediment pads
Przy ocenie jakości surowego mleka dostawcy muszą badać mleko z pomocą tzw. sediment pads

Wyglądają one tak: http://www.microanalytix.co.nz/sp20-sediment-pads

Jak to zgrabnie przetłumaczyć na polski. Podkładki sedymentacyjne? Filtry osadowe?
Jakub Olearski
Ireland
Polish translation:krążki filtracyjne
Explanation:
Propozycja.
Por. http://www.uwm.edu.pl/kmizj/wp-content/uploads/2012/04/Ćwicz...
Selected response from:

Jakub Kościelniak
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2krążki filtracyjne
Jakub Kościelniak
4bibuła filtracyjna
Maja Konkolewska MA DPSI MCIL


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
krążki filtracyjne


Explanation:
Propozycja.
Por. http://www.uwm.edu.pl/kmizj/wp-content/uploads/2012/04/Ćwicz...

Jakub Kościelniak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 648
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: Niestety nie są one krążkami, do tego mają jeszcze przyczepioną kartę do wpisów.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.
1 hr
  -> Dziękuję! :-)

agree  Jacek Kościukiewicz
19 hrs
  -> Dziękuję! :-)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bibuła filtracyjna


Explanation:
Rozporządzenie w sprawie mleka i produktów mlecznych
https://www.wetgiw.gov.pl/.../1835_1835_Rozporzadzenie_w-spr...
Translate this page
W Rozporządzeniu ministerialnym, „mleko” oznacza surowe mleko, mleko krowie, ...... etanolu. Umieścić na bibule filtracyjnej i pozostawić na 30 minut.

Ćwiczenie 1 – Ocena mleka surowego do skupu - UWM
www.uwm.edu.pl/.../Ćwiczenie-1-Ocena-mleka-surowego-do-skup...
Translate this page
by WN o Żywności - ‎Related articles
Polska Norma na mleko surowe do skupu, jak wiele innych norm w kraju, wprowadzona została ... sączek z waty lub bibuły filtracyjnej i porównanie ze wzorcem.

Ewentualnie "krążki bibuły filtracyjnej"

Maja Konkolewska MA DPSI MCIL
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search