zinc die casting and alloyed steel

Polish translation: ZnAl i stale stopowe

17:16 Apr 8, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: zinc die casting and alloyed steel
zinc die casting i alloyed steel to przyklady materialow, z ktorych produkuje sie akcesoria meblowe
A.Andrzejewska
Polish translation:ZnAl i stale stopowe
Explanation:
ZnAl to popularne określenie stopów cynku i aluminium (w oryginale jest nieścisłość; sam cynk nie nadaje się do wtrysku, ponieważ jest zbyt kruchy; stale stopowe chyba nie wymagają wyjaśnień...

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2005-04-08 17:34:22 GMT)
--------------------------------------------------

Zinc die casting to wtrysk ze stopów cybnku i aluminium (ZnAl). Czyli akcesoria są produkowane metodą wtrysku ze stopów...
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1odlewanie ciśnieniowe (stopów) cynku i stal stopowa
leff
4ZnAl i stale stopowe
Andrzej Lejman


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ZnAl i stale stopowe


Explanation:
ZnAl to popularne określenie stopów cynku i aluminium (w oryginale jest nieścisłość; sam cynk nie nadaje się do wtrysku, ponieważ jest zbyt kruchy; stale stopowe chyba nie wymagają wyjaśnień...

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2005-04-08 17:34:22 GMT)
--------------------------------------------------

Zinc die casting to wtrysk ze stopów cybnku i aluminium (ZnAl). Czyli akcesoria są produkowane metodą wtrysku ze stopów...

Andrzej Lejman
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 60

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
odlewanie ciśnieniowe (stopów) cynku i stal stopowa


Explanation:
Z grubsza poprzednik ma rację - takie odlewy robi się głównie ze ZnAl, ale nie tylko
"Wykonujemy odlewy ze stopów cynku (ZnAl) i aluminium na
maszynach gorącokomorowych "
http://www.apos.com.pl/odlewy.htm

"Wykonujemy odlewy ciśnieniowe ze stopów cynku na maszynach gorącokomorowych o sile zwarcia 50 do 250 ton"
http://www.kulej.pl/odlewnictwo/


leff
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1087

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: nie tylko ZnAl. Na ProZie łatwiej o odpowiedź, niż na Google.pl.hum :-)
2 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search