celebrity news

Polish translation: z życia gwiazd

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:celebrity news
Polish translation:z życia gwiazd
Entered by: Agnieszka Zmuda

20:12 Oct 24, 2005
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Cinema, Film, TV, Drama / news
English term or phrase: celebrity news
A jak to hasełko ze strony internetowej (nagłówek zakładki) krótko i zgrabnie przetłumaczyć - w odróżnieniu od "celebrity headlines", o które pytam w osobnym poście?
Agnieszka Zmuda
Poland
z życia sław (gwiazd)
Explanation:
w miarę krótko - niestety na celebrity headlines nie mam pomysłu
Selected response from:

Iwona Hulewicz
Grading comment
Krótko i do rzeczy :) Dziękuję Tobie, Iwono, oraz wszystkim, których nagrodzić punktami nie mogłam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5z życia sław (gwiazd)
Iwona Hulewicz
3 +2wiadomości z życia gwiazd
Adam Zakrzewski
3plotki z wielkiego ¶wiata
allp
3plotki / plotki o gwiazdach
Ania Grajek


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
plotki / plotki o gwiazdach


Explanation:
imho

Ania Grajek
Finland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
wiadomości z życia gwiazd


Explanation:
propozycja

Adam Zakrzewski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Borowska: albo krócej: z życia gwiazd
13 hrs

agree  Dorota Nowakówna: z życia gwiazd
14 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
z życia sław (gwiazd)


Explanation:
w miarę krótko - niestety na celebrity headlines nie mam pomysłu

Iwona Hulewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Krótko i do rzeczy :) Dziękuję Tobie, Iwono, oraz wszystkim, których nagrodzić punktami nie mogłam.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cquest
6 mins
  -> dzieki

agree  lim0nka
7 mins
  -> dzieki

agree  Hanna Burdon
2 hrs
  -> dzieki

agree  Joanna Borowska
13 hrs
  -> dzieki

agree  Dorota Nowakówna: z życia gwiazd
14 hrs
  -> dzieki

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
plotki z wielkiego ¶wiata


Explanation:
?

allp
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 111




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search