Successfully

Polish translation: polaczenie powiodlo sie

15:59 Jan 25, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / computer
English term or phrase: Successfully
message
after connection was set
svtl
Polish translation:polaczenie powiodlo sie
Explanation:
(polaczenie nie powiodlo sie)

To jest najczesciej spotykany komunikat przy instalowaniu oprogramowania, urzadzaen itp

Przyklad:

... inny server nie odpowiedzial na probe polaczenia "% % connect failure *" - polaczenie nie powiodlo sie "% % Connection *" - podlaczyl sie do $4 "% % Channel ...
www.republika.pl/mzu/IRC/33.html

... Otrzynuje komunikaty w stylu: - polaczenie z serwerem nie powiodlo sie -wystapil blad przy probie polaczenia z konta news.tpnet.pl -wystapil blad przy probie ...
www.man.lodz.pl/LISTY/POLIP/may98/0297.html

... rozumiesz, ze w kazdym z tych przypadkow tak przyczyna tego, ze "polaczenie nie powiodlo sie", jak i ewentualne srodki zaradcze sa zupelnie inne i mozliwosc ...
www.man.lodz.pl/LISTY/POLIP/may00/0935.html
Selected response from:

Natalie
Poland
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pomyślnie
dorgut
4 +1Jest połączenie / Połączono
Araksia Sarkisian
5polaczenie powiodlo sie
Natalie
5z powodzeniem
Ivona McCormick
4połączenie zostało nawiązane
Piotr Grabias


Discussion entries: 2





  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Jest połączenie / Połączono


Explanation:
Połączenie zainstalowane

Araksia Sarkisian
Poland
Native speaker of: Native in ArmenianArmenian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lota: polaczono - brief and succinct and gender-free.(so to speak):)
1 hr
  -> Thank you! Gender-free...hm, you should add it to your glossary...lol

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
z powodzeniem


Explanation:
z powodzeniem zainstalowano...

Ivona McCormick
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
polaczenie powiodlo sie


Explanation:
(polaczenie nie powiodlo sie)

To jest najczesciej spotykany komunikat przy instalowaniu oprogramowania, urzadzaen itp

Przyklad:

... inny server nie odpowiedzial na probe polaczenia "% % connect failure *" - polaczenie nie powiodlo sie "% % Connection *" - podlaczyl sie do $4 "% % Channel ...
www.republika.pl/mzu/IRC/33.html

... Otrzynuje komunikaty w stylu: - polaczenie z serwerem nie powiodlo sie -wystapil blad przy probie polaczenia z konta news.tpnet.pl -wystapil blad przy probie ...
www.man.lodz.pl/LISTY/POLIP/may98/0297.html

... rozumiesz, ze w kazdym z tych przypadkow tak przyczyna tego, ze "polaczenie nie powiodlo sie", jak i ewentualne srodki zaradcze sa zupelnie inne i mozliwosc ...
www.man.lodz.pl/LISTY/POLIP/may00/0935.html

Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 25

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pomyślnie


Explanation:
łączność nawiązana pomyślnie?
wiadomośćwysłana pomyślnie?

dorgut

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  desperado: ... to mi bardziej pasuje :O)
7 hrs

1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
połączenie zostało nawiązane


Explanation:
Można również powiedzieć: połączenie się udało, po udanym połączeniu

Piotr Grabias
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search