zdanie

Polish translation: Jak odnowić wpis dysku w BIOS-ie kontrolera RAID po awarii [i wymianie] dysku

12:00 Apr 18, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Hardware / RAID
English term or phrase: zdanie
Jak rozumiecie to zdanie:
"How to rebuild a failed hard drive in the xxx raid controller bios?"

Czy 'failed hard drive' oznacza dysk wymieniony po awarii sprzetowej napedu, czy chodzi np. o przywrocenie do dzialania dysku po naprawieniu bledu macierzy?
Macieks
Poland
Polish translation:Jak odnowić wpis dysku w BIOS-ie kontrolera RAID po awarii [i wymianie] dysku
Explanation:
Ja to tak rozumiem
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Jak odnowić wpis dysku w BIOS-ie kontrolera RAID po awarii [i wymianie] dysku
Andrzej Lejman
3(niżej)
Jakub Radzimiński


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(niżej)


Explanation:
Moim zdaniem chodzi o naprawę uszkodzonego dysku.

Jakub Radzimiński
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: dysków się raczej nie naprawia; na pewno nie używa się naprawianych dysków w macierzach; no i co tu robi BIOS kontrolera RAID?
1 min

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Jak odnowić wpis dysku w BIOS-ie kontrolera RAID po awarii [i wymianie] dysku


Explanation:
Ja to tak rozumiem

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 128
Grading comment
dzieki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Arkadiusz S: Dyski mogą być wymieniane podczas pracy na gorąco, a macierz dyskowa odbudowywana bez konieczności restartu systemu. http://www.profipc.pl/nas/nas4030.htm
3 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search