web-friendly

Polish translation: z możliwością współpracy z internetem

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:web-friendly
Polish translation:z możliwością współpracy z internetem
Entered by: petrolhead

14:54 Apr 19, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: web-friendly
jest aplikacja
wiem, o co chodzi, ale krótkość nie powstaje mi w glowie.
Any compact ideas?
bartek
z możliwością współpracy z internetem
Explanation:
dająca możliwość szybkiego/łatwego dostosowania do wymogów internetu

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2005-04-19 14:57:59 GMT)
--------------------------------------------------

albo:
dająca możliwość wykorzystywania zasobów internetu

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2005-04-19 15:01:13 GMT)
--------------------------------------------------

albo:
\"wykorzystująca możliwości internetu\"
po prostu
Selected response from:

petrolhead
Poland
Grading comment
jakos tak :-) dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4z możliwością współpracy z internetem
petrolhead
3przyjazny sieci
Joanna Borowska


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
z możliwością współpracy z internetem


Explanation:
dająca możliwość szybkiego/łatwego dostosowania do wymogów internetu

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2005-04-19 14:57:59 GMT)
--------------------------------------------------

albo:
dająca możliwość wykorzystywania zasobów internetu

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2005-04-19 15:01:13 GMT)
--------------------------------------------------

albo:
\"wykorzystująca możliwości internetu\"
po prostu

petrolhead
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16
Grading comment
jakos tak :-) dzięki :-)

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przyjazny sieci


Explanation:
wymy¶liłam co¶ takiego, wiem, że kalka, ale za to krótka :o) i nawet pojawia się parę razy w googlu

"Jak nietrudno zauwa˙zyc magzayn ma te˙z nowy lay-out, w miare elegancki i bardziej przyjazny sieci ni˙z dotychczasowy"
astronautilus.polsek.org.pl/sciagaj/an03.pdf

"Proszę nie korzystajcie z ftp aby uaktualnić plik root.cache, przedstawiona powyżej metoda jest bardziej przyjazna sieci".
http://www.jtz.org.pl/Html/DNS49-HOWTO.pl-6.html

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 9 mins (2005-04-19 16:03:52 GMT)
--------------------------------------------------

skoro aplikacja, to przyjaznA sieci, rzecz jasna

Joanna Borowska
Poland
Native speaker of: Polish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search