Minority Owned Business

Polish translation: firma należąca do osoby (osób) mających status mniejszości

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Minority Owned Business
Polish translation:firma należąca do osoby (osób) mających status mniejszości
Entered by: petrolhead

07:24 Apr 21, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: Minority Owned Business
For example, if you have a pen, the class specific attributes would pertain to color, type of ink, grip style, etc. There are also attributes that have been specifically requested by the Buyer, for example, Minority Owned Business
tworze katalog internetowy i tu sie poddalam
bartek
firma należąca do osoby (osób) mających status mniejszości
Explanation:
"firma pozostająca w rękach osoby (osób) o statusie mniejszości"

albo wręcz:

"firma pozostająca w rękach przedstawicieli określonej grupy społecznej, np. mniejszości"
trochę tu dodałem, ale na pewno w duchu oryginału
Selected response from:

petrolhead
Poland
Grading comment
Dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4firma należąca do osoby (osób) mających status mniejszości
petrolhead
2firma, której wła¶ciciel należy do mniejszo¶ci
Katarzyna Landsberg-Polubok


Discussion entries: 1





  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
minority owned business
firma, której wła¶ciciel należy do mniejszo¶ci


Explanation:
(etnicznej na przykład)

Katarzyna Landsberg-Polubok
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
minority owned business
firma należąca do osoby (osób) mających status mniejszości


Explanation:
"firma pozostająca w rękach osoby (osób) o statusie mniejszości"

albo wręcz:

"firma pozostająca w rękach przedstawicieli określonej grupy społecznej, np. mniejszości"
trochę tu dodałem, ale na pewno w duchu oryginału


petrolhead
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dzięki :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search