convert to polygon

Polish translation: przekształć w wielokąty

09:28 Oct 13, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software / oprogramowanie graficzne
English term or phrase: convert to polygon
kto miał styczność z programami graficznymi (np. Corelem), na pewno się z tym zetknął - zamiana liter tekstu na obiekt złożony z mnóstwa lini prostych tworzących wielokąt. Jakie jest mainstreamowe określenie po polsku?
Przekształć w wielokąt?
robif
Polish translation:przekształć w wielokąty
Explanation:
To funkcja modelowania 3D, a nie Corela.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4przekształć w wielokąty
Andrzej Lejman
3przekształć w krzywe
Marek Daroszewski (MrMarDar)


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przekształć w krzywe


Explanation:
kazdy program moze miec wlasne nazewnictwo...

http://corel.wodip.opole.pl/forum/display.php?ID=158&INDEXST...
> Jak należy przygotować rysunek do druku ? czy wystarczy że jego poszczególne elementy będą zgrupowane ? A co ze trzcionką ? jak ją zapisac aby była na trwale ,,przy'' rusunku ? napis tez wystarczy tylko zgrupować ? Proszę o wszelkie informacje

Witam

Jeżeli drukujemy na komputerze na którym utworzyliśmy rysunek, to nie ma problemu. Sytuacja wygląda w przypadku innego stanowiska, gdyż może na nim nie być czcionek których użyliśmy w rysunku. Są trzy rozwiązania:
1. Skopiować do tego drugiego komputera używanych czcionek (polecam jedynie w przypadku bardzo częstego przenoszenia rysunków)
2. Zaznaczyć wszystkie obiekty i *********przekształcić je w krzywe******* poleceniem Rozmieszczenie|Przekształć w krzywe (jednak wtedy nie będzie można dokonać poprawek w tekstach)
3. Dołączenie czcionek do grafiki poleceniem w okienku zapisywania Osadź czcionki (jednak rozmiar pliku może wzrosnąć dość znacznie)

Pozdrawiam
Roland Zimek


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 57

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przekształć w wielokąty


Explanation:
To funkcja modelowania 3D, a nie Corela.

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 210
Grading comment
dzieki




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search