bind to server

Polish translation: połączyć się z serwerem

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bind to server
Polish translation:połączyć się z serwerem
Entered by: Aleksandra Brewer

02:26 Nov 26, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Systems, Networks / Servers
English term or phrase: bind to server
The whole message says "Cannot bind to server - check the user name and password".
Aleksandra Brewer
New Zealand
połączyć się z serwerem
Explanation:
taki komunikat daje MSoft

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2006-11-26 18:30:35 GMT)
--------------------------------------------------

Sprawdziłam dokładnie w różnych programach i tak:
Outlook Express - Łączenie z serwerem nie powiodło się
IExplorer - Nie można odnaleźć serwera
W systemie: Stan połączenia: Połączenie lokalne jest teraz podłączone (to żeby było zabawniej :)
Któraś aplikacja dawała jeszcze "Nie można połączyć się z serwerem", ale nie pamiętam w tej chwili, która.
To są komunikaty które dostaje użytkownik Windowsów Pl. Zapewne "podłączenie do" jest też dobre a może nawet lepsze, ale była tu kiedyś mowa o tym, żeby traktować microsoftowe wersje jako wytyczne.
A jest możliwe, że co innego mają w komunikatach dla użytkownika, a co innego w głębiej schowanych instrukcjach.

Selected response from:

allp
Poland
Grading comment
Dzieki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2połączyć się z serwerem
allp
4podłączyć się do serwera
Icing


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
podłączyć się do serwera


Explanation:
"Linux – podręcznik administratora sieci"
pg. 251

http://bsd.miki.eu.org/~sempaicari/linuxadm.pdf


--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2006-11-26 17:34:04 GMT)
--------------------------------------------------

podłączyć się do serwera (bind) vs. połączyć się z komputerem (connect)

Dlatego istnieje różnica między "połączeniem" a "podłączeniem".

http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/windowsserver20...
http://support.microsoft.com/kb/329896/pl

Wyjaśnione zostało to poniżej:
http://socks.permeo.com/protocol/socks4.protocol

Icing
United States
Native speaker of: Polish

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
połączyć się z serwerem


Explanation:
taki komunikat daje MSoft

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2006-11-26 18:30:35 GMT)
--------------------------------------------------

Sprawdziłam dokładnie w różnych programach i tak:
Outlook Express - Łączenie z serwerem nie powiodło się
IExplorer - Nie można odnaleźć serwera
W systemie: Stan połączenia: Połączenie lokalne jest teraz podłączone (to żeby było zabawniej :)
Któraś aplikacja dawała jeszcze "Nie można połączyć się z serwerem", ale nie pamiętam w tej chwili, która.
To są komunikaty które dostaje użytkownik Windowsów Pl. Zapewne "podłączenie do" jest też dobre a może nawet lepsze, ale była tu kiedyś mowa o tym, żeby traktować microsoftowe wersje jako wytyczne.
A jest możliwe, że co innego mają w komunikatach dla użytkownika, a co innego w głębiej schowanych instrukcjach.



allp
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dzieki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman
7 mins
  -> dzięki

agree  Marcin Wierzbicki: google zdecydowanie na korzyść tej opcji
5 hrs
  -> dzięki




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search