sewer plugs

Polish translation: zaslepy rurociagow (kanalizacyjnych)

18:05 Oct 29, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: sewer plugs
sewer plugs must be kept clear of sand, dirt, rocks and debris
Ania22
Polish translation:zaslepy rurociagow (kanalizacyjnych)
Explanation:
sl. budowlany

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs 13 mins (2005-10-30 13:19:10 GMT)
--------------------------------------------------

jesli masz obrazek tych plugs - porownaj moze
http://www.dbiplastics.pl/products/index_selectproduct/htm/p...
Selected response from:

bartek
Grading comment
po namyśle i obejrzeniu podesłanych mi linek nazwę moge sewer plugs zaślepkami -dzięki bardzo wszystkim!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4korki do przewodów kanalizacyjnych
Radello
4zaslepy rurociagow (kanalizacyjnych)
bartek
3podlacza kanalizacyjne
mrall


Discussion entries: 6





  

Answers


17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
korki do przewodów kanalizacyjnych


Explanation:
ew. po prostu "korki kanalizacyjne"

w zależności od kontekstu - moim zdaniem, jeżeli na końcu przewodu i zamontowane na stałe - "zaślepka". jeśli służy do czasowego zamknięcia przewodu (np. na czas naprawy) to zdecydowanie "korek"...


    Reference: http://www.trenchless.org/cg010001.htm
    Reference: http://www.gamm-bud.pl/korki_i_pakery.htm
Radello
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zaslepy rurociagow (kanalizacyjnych)


Explanation:
sl. budowlany

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs 13 mins (2005-10-30 13:19:10 GMT)
--------------------------------------------------

jesli masz obrazek tych plugs - porownaj moze
http://www.dbiplastics.pl/products/index_selectproduct/htm/p...

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1382
Grading comment
po namyśle i obejrzeniu podesłanych mi linek nazwę moge sewer plugs zaślepkami -dzięki bardzo wszystkim!

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podlacza kanalizacyjne


Explanation:
takie dosc odlegle skojarzenie z plug-in
tu sa podlacza elektryczne i telefoniczne
http://www.ultralingua.net/index.html?service=ee&text=plug

Plug to rowniez hydrant
http://dictionary.reference.com/search?q=plug&r=66
ale nie bardzo pasuje z 'sewer'...

http://poets.notredame.ac.jp/cgi-bin/wn?cmd=wn&word=plug#Ove...

mrall
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 82




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search