sliding cable grab

Polish translation: przyrząd asekuracyjno-zjazdowy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sliding cable grab
Polish translation:przyrząd asekuracyjno-zjazdowy
Entered by: bartek

18:02 Nov 19, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / BHP
English term or phrase: sliding cable grab
wchodząc po drabinach pionowych dobrze jest to mieć ze sobą - jakby coś, to po polsku w ogóle nie mam pojęcia, co to jest. Podobno nosi się to na piersi i przy szarpnięciu blokuje się uniemozliwiając upadek z wysokości
Any idea?
bartek
przyrząd asekuracyjno-zjazdowy
Explanation:
Wszystko jest do kupienia na tym swiecie ... wpisujesz w gugla wspinaczka + sklep i masz, co chcesz :))
Ewentualnie przyrząd zjazdowy - w drugim sklepie
Selected response from:

Izabela Szczypka
Spain
Grading comment
gee.... do tej pory żyłąm bez takij wiedzy i nie narzekam
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3przyrząd asekuracyjno-zjazdowy
Izabela Szczypka
3przesuwny hamulec (lub zacisk) liny
robwoj


Discussion entries: 3





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przesuwny hamulec (lub zacisk) liny


Explanation:
w jedną stronę czyli do góry musi się przesuwać a dół musi się zaciskać aby delikwenta ratować

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 301

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przyrząd asekuracyjno-zjazdowy


Explanation:
Wszystko jest do kupienia na tym swiecie ... wpisujesz w gugla wspinaczka + sklep i masz, co chcesz :))
Ewentualnie przyrząd zjazdowy - w drugim sklepie


    Reference: http://www.polarsport.pl/index.php/mkSklep/shop.browse/Przyr...
    Reference: http://www.climbing-shop.com/asekuracja_przyrządy_zjazdowe_k...
Izabela Szczypka
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
gee.... do tej pory żyłąm bez takij wiedzy i nie narzekam




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search