skimming mortar

Polish translation: zaprawa cementowa naprawcza/wyrównawcza/wygładzająca

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:skimming mortar
Polish translation: zaprawa cementowa naprawcza/wyrównawcza/wygładzająca
Entered by: Kasia Platkowska

10:14 Jun 6, 2018
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: skimming mortar
Oto kontekst:

"The line includes various types of slurry, dehumidifying, breathable and structural render, binders for mortar and render, masonry and skimming mortars in various textures, products to form chemical barriers against damp and systems to strengthen wooden structures"
Kasia Platkowska
Spain
zaprawa cementowa naprawcza/wyrównawcza/wygładzająca
Explanation:
do naprawy i wyrównywania powierzchni betonu i tynków

-------------

Products for building

Skimming Mortars


NIVOPLAN
Smoothing mortar for internal and external walls and ceilings for thicknesses from ...

PLANITOP 100
Light grey, rapid setting, fine mortar for repairing and smoothing concrete and renders. ...

PLANITOP 217
Water-repellent cementitious skimming mortar with a coarse-textured, natural finish ...

PLANITOP RASA & RIPARA
Quick-setting, fibre-reinforced, compensated-shrinkage, thixotropic cementitious ...

PLANITOP RASA & RIPARA R4
Structural R4-class, rapid-setting, shrinkagecompensated, thixotropic, fibre-reinforced, ...

http://www.mapei.com/ZA-EN/Products-for-Building/Skimming-Mo...

-----------

Specjalistyczne produkty linii budowlanej


Wyrównywanie powierzchni betonowych i tynków

MAPEFINISH
Dwuskładnikowa cementowa zaprawa drobnoziarnista do wygładzania powierzchni betonowych. ...


PLANITOP HDM MAXI
Dwuskładnikowa zaprawa o wysokiej plastyczności, stosowana w warstwie o grubości do 25 mm, do wstępnego wyrównywania powierzchni w konstrukcjach murowych, kamiennych i betonowych przy wzmacnianiu ...


NIVOPLAN PLUS
Cementowa zaprawa wyrównująca przeznaczona do ścian i podłóg wewnątrz ...


PLANITOP RASA & RIPARA
Szybkowiążąca, zbrojona włóknem, tiksotropowa zaprawa naprawcza, o regulowanym skurczu, stosowana do uzupełniania ubytków i wygładzania powierzchni betonu, możliwa do nakładania jednorazowo ...

http://www.mapei.com/PL-PL/Specjalistyczne-produkty-linii-bu...



Selected response from:

geopiet
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tynk drobnoziarnisty
Crannmer
3zaprawa do szpachlowania/zaprawa szpachlowa
Frank Szmulowicz, Ph. D.
2zaprawa cementowa naprawcza/wyrównawcza/wygładzająca
geopiet


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zaprawa do szpachlowania/zaprawa szpachlowa


Explanation:
Propozycja.

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 652

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tynk drobnoziarnisty


Explanation:
niem. Feinputz
ang. skimming mortar

Crannmer
PRO pts in category: 59

11 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
zaprawa cementowa naprawcza/wyrównawcza/wygładzająca


Explanation:
do naprawy i wyrównywania powierzchni betonu i tynków

-------------

Products for building

Skimming Mortars


NIVOPLAN
Smoothing mortar for internal and external walls and ceilings for thicknesses from ...

PLANITOP 100
Light grey, rapid setting, fine mortar for repairing and smoothing concrete and renders. ...

PLANITOP 217
Water-repellent cementitious skimming mortar with a coarse-textured, natural finish ...

PLANITOP RASA & RIPARA
Quick-setting, fibre-reinforced, compensated-shrinkage, thixotropic cementitious ...

PLANITOP RASA & RIPARA R4
Structural R4-class, rapid-setting, shrinkagecompensated, thixotropic, fibre-reinforced, ...

http://www.mapei.com/ZA-EN/Products-for-Building/Skimming-Mo...

-----------

Specjalistyczne produkty linii budowlanej


Wyrównywanie powierzchni betonowych i tynków

MAPEFINISH
Dwuskładnikowa cementowa zaprawa drobnoziarnista do wygładzania powierzchni betonowych. ...


PLANITOP HDM MAXI
Dwuskładnikowa zaprawa o wysokiej plastyczności, stosowana w warstwie o grubości do 25 mm, do wstępnego wyrównywania powierzchni w konstrukcjach murowych, kamiennych i betonowych przy wzmacnianiu ...


NIVOPLAN PLUS
Cementowa zaprawa wyrównująca przeznaczona do ścian i podłóg wewnątrz ...


PLANITOP RASA & RIPARA
Szybkowiążąca, zbrojona włóknem, tiksotropowa zaprawa naprawcza, o regulowanym skurczu, stosowana do uzupełniania ubytków i wygładzania powierzchni betonu, możliwa do nakładania jednorazowo ...

http://www.mapei.com/PL-PL/Specjalistyczne-produkty-linii-bu...





geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 309
Grading comment
Dziękuję!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search