border rope

Polish translation: lina obiegowa/krawędziową

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:border rope
Polish translation:lina obiegowa/krawędziową
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

00:01 Jul 30, 2019
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: border rope
OSHA - GUARDRAIL AND SAFETY NET SYSTEMS

If your employer uses safety nets:
● The nets must be as close as practicable under the working surface, but never more than 30 feet below;
● The safety net must be inspected every week for damage;
● Each net must have a border rope with a minimum strength of 5,000 lbs.;

Thanks for all suggestions.
Darius Saczuk
United States
lina obiegowa/krawędziową
Explanation:
Siatka bezpieczeństwa (asekuracyjna) - siatka chroniąca przed upadkiem ludzi i przedmiotów z wysokości. W naszej ofercie posiadamy siatki bezpieczeństwa różnego typu, które są dostosowane do wymagań europejskich zawartych w normie EN 1263-1. Posiadamy siatki dedykowane do układów poziomych (ochrona przy budowie obiektów mostowych, wielkogabarytowych hal itp.) oraz do układów pionowych (budowa obiektów wielokondygnacyjnych, wysokościowych). Siatka ochronna posiada oczka 45 lub 100 mm i jest zbudowana z linki o średnicy 5 mm. Dodatkowo asekuracja budowlana posiada wzmocnienie liną obiegową o średnicy 12 mm. Dodatkowo do każdego zamówienia oferujemy dobranie i dostarczenie lin mocujących, które również są zgodne z EN 1263-1
https://safex.com.pl/img/uploaded_images/big/siatka_asekurac...
https://safex.com.pl/33,Siatka_bezpieczenstwa_asekuracyjna

vvvvv
iatki bezpieczeństwa zapewniają dodatkową ochronę przed skutkami upadku z wysokości. Siatki bezpieczeństwa typu S z liną krawędziową stosuje się w układzie poziomym do asekuracji powierzchni znajdujących się wewnątrz obrysu budynku. Wysoki standard i jakość wykonania siatki asekuracyjnej typu S znacząco zwiększa bezpieczeństwo podczas prowadzenia prac na wysokościach oraz zabezpiecza niebezpieczne powierzchnie np otwory, szyby itp.
https://www.siatki.linarem.pl/galerie/s/siatka-budowlana-chr...
https://www.siatki.linarem.pl/p703,siatka-bezpieczenstwa-typ...
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
Both answers are fine. Thank you, Frank. Kind thanks to Pawel.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3lina/linka brzegowa
Paweł Janiszewski
3lina obiegowa/krawędziową
Frank Szmulowicz, Ph. D.


Discussion entries: 1





  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lina obiegowa/krawędziową


Explanation:
Siatka bezpieczeństwa (asekuracyjna) - siatka chroniąca przed upadkiem ludzi i przedmiotów z wysokości. W naszej ofercie posiadamy siatki bezpieczeństwa różnego typu, które są dostosowane do wymagań europejskich zawartych w normie EN 1263-1. Posiadamy siatki dedykowane do układów poziomych (ochrona przy budowie obiektów mostowych, wielkogabarytowych hal itp.) oraz do układów pionowych (budowa obiektów wielokondygnacyjnych, wysokościowych). Siatka ochronna posiada oczka 45 lub 100 mm i jest zbudowana z linki o średnicy 5 mm. Dodatkowo asekuracja budowlana posiada wzmocnienie liną obiegową o średnicy 12 mm. Dodatkowo do każdego zamówienia oferujemy dobranie i dostarczenie lin mocujących, które również są zgodne z EN 1263-1
https://safex.com.pl/img/uploaded_images/big/siatka_asekurac...
https://safex.com.pl/33,Siatka_bezpieczenstwa_asekuracyjna

vvvvv
iatki bezpieczeństwa zapewniają dodatkową ochronę przed skutkami upadku z wysokości. Siatki bezpieczeństwa typu S z liną krawędziową stosuje się w układzie poziomym do asekuracji powierzchni znajdujących się wewnątrz obrysu budynku. Wysoki standard i jakość wykonania siatki asekuracyjnej typu S znacząco zwiększa bezpieczeństwo podczas prowadzenia prac na wysokościach oraz zabezpiecza niebezpieczne powierzchnie np otwory, szyby itp.
https://www.siatki.linarem.pl/galerie/s/siatka-budowlana-chr...
https://www.siatki.linarem.pl/p703,siatka-bezpieczenstwa-typ...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 915
Grading comment
Both answers are fine. Thank you, Frank. Kind thanks to Pawel.

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lina/linka brzegowa


Explanation:
"siatki wadliwe (siatki, które wykazują znaczne zużycie, posiadają wadliwe oczka,
uszkodzenia linki brzegowej lub pętli sercówek).

https://www.huck.pl/media/download/190705/Katalog_budowlany_...

"Siatka ochronna do chwytania spadających osób lub przedmiotów podczas robót budowlanych i montażowych z materiałem, siatkowym w postaci
liny oczkowej o zasadniczo prostokątnych oczkach przebiegających zasadniczo w prostym kierunku i z liną brzegową, która jest przeciągnięta od oczka do oczka przez oczka brzegowe siatki ochronnej, przy czym lina brzegowa służy do bocznego przymocowania siatki ochronnej do konstrukcji nośnych [...]."

https://mojepanstwo.pl/docs/763797/download

Paweł Janiszewski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 100




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search