resilient, textile and laminate floor coverings

Polish translation: wykładziny elastyczne

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:resilient floor coverings
Polish translation:wykładziny elastyczne
Entered by: Maciej Andrzejczak

14:59 Oct 13, 2004
English to Polish translations [PRO]
Construction / Civil Engineering
English term or phrase: resilient, textile and laminate floor coverings
rodzaje pokryc podlogowych - czy maja jakas fachowa nazwe?
marzena l
Poland
wykładziny elastyczne, tekstylne i podłogi laminowane (panele)
Explanation:
wykładziny elastyczne to inaczej wykłądziny PCV
podlogi laminowane to panele

WYKŁADZINY ELASTYCZNE Compact Compact Classic Kontra Bonus Classic Bonus Quattro Walor Plus Maxima Quattro. ... Listwy przypodłogowe, WYKŁADZINY ELASTYCZNE. szer. ...
www.lentex.com.pl/index.php?lay=wykladziny
==============
patentowany system EASY CONNECT sprawia, że podłogi laminowane firmy CLASSEN można układać wielokrotnie. ...
panele.classen.pl/podlogilaminowane/korony.htm - 24k
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
tak przetlumacze - dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5wykładziny elastyczne, tekstylne i podłogi laminowane (panele)
Maciej Andrzejczak
5Elastyczne, włókiennicze i laminowane pokrycia podłogowe.
agatus
4 -1elastyczne, tkaninowe i laminowane wykładziny podlogowe
TomaszD


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
wykładziny elastyczne, tekstylne i podłogi laminowane (panele)


Explanation:
wykładziny elastyczne to inaczej wykłądziny PCV
podlogi laminowane to panele

WYKŁADZINY ELASTYCZNE Compact Compact Classic Kontra Bonus Classic Bonus Quattro Walor Plus Maxima Quattro. ... Listwy przypodłogowe, WYKŁADZINY ELASTYCZNE. szer. ...
www.lentex.com.pl/index.php?lay=wykladziny
==============
patentowany system EASY CONNECT sprawia, że podłogi laminowane firmy CLASSEN można układać wielokrotnie. ...
panele.classen.pl/podlogilaminowane/korony.htm - 24k

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 81
Grading comment
tak przetlumacze - dzieki

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
elastyczne, tkaninowe i laminowane wykładziny podlogowe


Explanation:
HTH

TomaszD
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Maciej Andrzejczak: nie ma czegoś takiego jak wykładziny tkaninowe i laminowane
2 mins

2299 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Elastyczne, włókiennicze i laminowane pokrycia podłogowe.


Explanation:
odpowiednik na stronie enormy.pl


    Reference: http://enormy.pl/?m=doc&nid=PN-59.080.60-00049
agatus




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search