microwave safe

Polish translation: można używać w kuchence mikrofalowej

12:32 Dec 22, 2016
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Cooking / Culinary
English term or phrase: microwave safe
Kochani moi, oświećcie mnie i doradźcie, jakiego określenia używacie na "naczynia przeznaczone do użytku w kuchence mikrofalowej", tylko żeby było ciut krócej?
Adrian Liszewski
Poland
Polish translation:można używać w kuchence mikrofalowej
Explanation:
jest trochę krócej ;) jeśli masz ograniczenie znaków i to wciąż za długo, można by się pokusić o:

można używać w mikrofalówce

ale, wiadomo, to lepiej brzmi niż się czyta.
Selected response from:

Gosia Glowacka MA MCIL
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3można używać w kuchence mikrofalowej
Gosia Glowacka MA MCIL
3naczynia do kuchenki mikrofalowej, do mikrofalówki
geopiet
Summary of reference entries provided
microwave-safe
Andrzej Mierzejewski

Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
można używać w kuchence mikrofalowej


Explanation:
jest trochę krócej ;) jeśli masz ograniczenie znaków i to wciąż za długo, można by się pokusić o:

można używać w mikrofalówce

ale, wiadomo, to lepiej brzmi niż się czyta.

Gosia Glowacka MA MCIL
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.: Można.
7 mins
  -> dzięki

agree  Andrzej Mierzejewski
40 mins
  -> dzięki

agree  Joanna Rączka
4 hrs
  -> dzięki

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
naczynia do kuchenki mikrofalowej, do mikrofalówki


Explanation:
naczynia do kuchenki mikrofalowej - https://goo.gl/uyvS2C

naczynia do mikrofalówki - https://goo.gl/YhtyOx

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 25




Reference comments


45 mins peer agreement (net): +1
Reference: microwave-safe

Reference information:
This beautiful dishwasher-proof and microwave-safe mug has been designed using drawings by children from the Russian Children's hospital in Moscow.

Na kubku umieszczone zostały rysunki dzieci - pacjentów szpitala dziecięcego w Moskwie. Kubek można podgrzewać w kuchenkach mikrofalowych i zmywać w zmywarce do naczyń.

http://www.linguee.pl/angielski-polski/tłumaczenie/microwave...


--------------------------------------------------
Note added at   20 godz. (2016-12-23 09:24:10 GMT)
--------------------------------------------------

Przy okazji: dishwasher-proof = można zmywać w zmywarce do naczyń.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.: ajlepsze życzenia z okazji świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku.
11 mins
  -> Dziękuję, wzajemnie. Oby coraz więcej klientów rozumiało, że machine translation to ślepa uliczka i tylko problemy. :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search