PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

line cook

Polish translation: kucharz liniowy

22:15 Apr 5, 2019
English to Polish translations [PRO]
Cooking / Culinary
English term or phrase: line cook
here is the definition of the expression: https://en.wikipedia.org/wiki/Chef_de_partie
Dorota Nowakówna
Poland
Polish translation:kucharz liniowy
Explanation:
Imo

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2019-04-05 22:23:36 GMT)
--------------------------------------------------

Archiwalne: Kucharz liniowy w Kuchnia Marche w Bonarka City Center ...
OLX.pl › pl › oferta › kucharz-liniowy-...
Feb 2, 2019 · Praca w kuchni Express Marche to współpraca z 6-7 osobowym zespołem kucharzy i ich pomocników, możliwość ...
Archiwalne: KUCHARZ / szef zmiany / kucharz liniowy Białystok Centrum ...
OLX.pl
Jan 20, 2019 · Chef de Partie / kucharz liniowy / Pizzaiolo Restauracja Inna Bajka w Białymstoku zatrudni na następujące stanowiska: ...
Praca Kucharz Liniowy, Warszawa, mazowieckie - oferta pracy
Praca.pl › pl › kucharz-liniowy_1901178
Feb 12, 2018 · Oferty pracy Kucharz Liniowy, Warszawa, mazowieckie - najnowsze ogłoszenia na Praca.pl. Atrakcyjne oferty pracy w ...
Page Navigation
Selected response from:

Darius Saczuk
United States
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3kucharz jednego dania
Frank Szmulowicz, Ph. D.
3kucharz liniowy
Darius Saczuk


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kucharz liniowy


Explanation:
Imo

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2019-04-05 22:23:36 GMT)
--------------------------------------------------

Archiwalne: Kucharz liniowy w Kuchnia Marche w Bonarka City Center ...
OLX.pl › pl › oferta › kucharz-liniowy-...
Feb 2, 2019 · Praca w kuchni Express Marche to współpraca z 6-7 osobowym zespołem kucharzy i ich pomocników, możliwość ...
Archiwalne: KUCHARZ / szef zmiany / kucharz liniowy Białystok Centrum ...
OLX.pl
Jan 20, 2019 · Chef de Partie / kucharz liniowy / Pizzaiolo Restauracja Inna Bajka w Białymstoku zatrudni na następujące stanowiska: ...
Praca Kucharz Liniowy, Warszawa, mazowieckie - oferta pracy
Praca.pl › pl › kucharz-liniowy_1901178
Feb 12, 2018 · Oferty pracy Kucharz Liniowy, Warszawa, mazowieckie - najnowsze ogłoszenia na Praca.pl. Atrakcyjne oferty pracy w ...
Page Navigation


Darius Saczuk
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję!

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kucharz jednego dania


Explanation:
https://quizlet.com/288912327/szef-kuchni-itd-flash-cards/

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2019-04-05 22:25:14 GMT)
--------------------------------------------------

Chef de Partie – szef danej stacji. Odpowiedzialny jest za określoną część posiłku, dana stacja specjalizuje się w zakresie pewnych produktów lub w sposobie obróbki. Zazwyczaj Chef de Partie ma pod sobą Demi Chefa lub nawet kilku, którzy są jego asystentami. W zespole stacji są też młodsi kucharze, czyli Commis.


Sous Chef – zastępca szefa kuchni. Nadzoruje i koordynuje pracę szefów poszczególnych stacji (Chef de Partie)

http://www.wiemcogotuje.pl/blog/kuchenna-hierarchia-czyli-co...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 67




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search