market value-weighted

Polish translation: ważony wartością rynkową

07:48 Jul 31, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
English term or phrase: market value-weighted
Kontekst:
market value-weighted, source: MSCI Barra
agnieszka_
Polish translation:ważony wartością rynkową
Explanation:
http://www.google.com/search?q="ważony wartością rynkową"&rl...
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Ta odpowiedz najbardziej pasuje do kontekstu. Dzieki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Ukierunkowany wartością rynkową
Agnieszka Skibinska (X)
4 +1wartość ważona rynku
Marek Daroszewski (MrMarDar)
4ważony wartością rynkową
Adam Lankamer
3ważona wartość rynkowa
Roman Kozierkiewicz


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Ukierunkowany wartością rynkową


Explanation:
Oceniany przez pryzmat wartości rynkowej. Wyrazony w wartosci rynkowej przedmiotu/produktu.


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Market_value-weighted_index
    Reference: http://mfiles.ae.krakow.pl/modules.php?name=Guiki&MODE=SHOW&...
Agnieszka Skibinska (X)
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  skisteeps: Tak, ważona(y)/oceniana(y) w zalezności od wartości rynkowej.
9 hrs

37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wartość ważona rynku


Explanation:
rynkowa wartość ważona - po tej linii - kontekst skąpy - czy to podpis pod wykresem? czy tytuł podrozdziału? czy fragment tekstu?

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 145
Notes to answerer
Asker: To czesc hasłowego opisu funduszu inwestycyjnego (dane typu waluta, data uruchomienia, opłata wstępna..)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: ważona wartość rynkowa
8 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ważona wartość rynkowa


Explanation:
Jest to być może skrócona wersja znanego indeksu "market value-weighted index", który tłumaczy sie jako "ważony indeks wartości rynkowej".

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 388

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Zgadza się, ale ta propozycja juz padła.
7 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ważony wartością rynkową


Explanation:
http://www.google.com/search?q="ważony wartością rynkową"&rl...

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 633
Grading comment
Ta odpowiedz najbardziej pasuje do kontekstu. Dzieki!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search