economic returns

Polish translation: korzyści ekonomiczne

21:46 Jan 26, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
English term or phrase: economic returns
to produce the best economic returns
akart
Polish translation:korzyści ekonomiczne
Explanation:
albo zyski ekonomiczne
i to wcale nie żaden eufemizm, ponieważ oprócz tego może także przynieść zyski (korzyści) np. ekologiczne, społeczne, itp. itd. Tu jest wyraźnie podkreślenie aspektu ekonomicznego.

Np. Zwiększona efektywność, bezpieczeństwo i czystość tego zaawansowanego dwustopniowego spalania daje zyski ekonomiczne i ekologiczne.
http://imik.wip.pw.edu.pl/innowacje13/strona13.htm

Magda
Selected response from:

Magda Dziadosz
Poland
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2korzyści ekonomiczne
Magda Dziadosz
4 -1zapewnić najwyższe dochody (wpływy)
Maciej Andrzejczak
4 -1zysk
Andrzej Lejman


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
zysk


Explanation:
ogólnie rzecz biorąc, reszta to eufemizmy

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 79

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Magda Dziadosz: bardzo konkretny zysk, a nie eufemizm
2 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
to produce the best economic returns
zapewnić najwyższe dochody (wpływy)


Explanation:
tłumaczenie economic jest tu niepotrzebne

returns jako dochody, wpływy

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 51

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: ale wpływy i dochody to dwie różne rzeczy - zdecyduj się
1 min
  -> chętnie, jak będzie więcej kontekstu...

disagree  Magda Dziadosz: I beg to disagree - właśnie economic jest tu najważniejsze
2 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
korzyści ekonomiczne


Explanation:
albo zyski ekonomiczne
i to wcale nie żaden eufemizm, ponieważ oprócz tego może także przynieść zyski (korzyści) np. ekologiczne, społeczne, itp. itd. Tu jest wyraźnie podkreślenie aspektu ekonomicznego.

Np. Zwiększona efektywność, bezpieczeństwo i czystość tego zaawansowanego dwustopniowego spalania daje zyski ekonomiczne i ekologiczne.
http://imik.wip.pw.edu.pl/innowacje13/strona13.htm

Magda


Magda Dziadosz
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 23
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
2 days 17 hrs

agree  Anna Bittner
40 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search