operating performance

Polish translation: wyniki działalności operacyjnej

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:operating performance
Polish translation:wyniki działalności operacyjnej
Entered by: mutiz

09:56 Apr 6, 2005
English to Polish translations [PRO]
Economics
English term or phrase: operating performance
W zadniu:'With a strong uplift in operating performance recorded in both Prague and Budapest during 2004'
mutiz
wyniki na działalności operacyjnej
Explanation:
IMHO
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dziękuję wszystkim za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2wyniki na działalności operacyjnej
Adam Lankamer
3efektywność działalności
grzes
4 -1wydajno¶ć operacyjna
Jakub Radzimiński


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
wyniki na działalności operacyjnej


Explanation:
IMHO

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 633
Grading comment
Dziękuję wszystkim za pomoc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman
6 mins

agree  legato: Bez "na"
10 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
wydajno¶ć operacyjna


Explanation:
gospodarka.gazeta.pl/firma/1,60445,2602244.html

Wydajno¶ć operacyjna jest nieodzowna niezależnie od obranej strategii i lokalizacji firmy.

www.dicom.pl/index.php?entry=product_ services/ac_overview_en

Zwiększona wydajno¶ć operacyjna działu księgowo¶ci dzięki możliwo¶ci integracji programu Ascent for Invoices z systemami ERP

Jakub Radzimiński
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: no nieeeee, chociaż w guglu można znaleźć (prawie) wszystko/// Koncerny nie, mylą się tłumacze.
3 mins
  -> a więc mówisz, że wiele potężnych firm i koncernów myli się, używając tego terminu?

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
efektywność działalności


Explanation:
moja propozycja. Oczywiście wszystko zależy od tego co to za "operations"

grzes
United States
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search