unit-linked life-insurance policies

Polish translation: polisy ubezpieczenia na życie powi±zane z jednostkami

10:34 Apr 8, 2005
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / bancassurance
English term or phrase: unit-linked life-insurance policies
Old-fashioned savings accounts are popular today, while investors stay away from unit-linked life-insurance policies.
KJS (X)
Polish translation:polisy ubezpieczenia na życie powi±zane z jednostkami
Explanation:
b

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2005-04-08 10:59:38 GMT)
--------------------------------------------------

. Ryzyko obniżenia warto¶ci jednostki Funduszu ponoszone jest przez Commercial
Union Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA. ...
www.cu.com.pl/UFI

NAWIGATOR: Strona główna -> Emerytury z trzech filarów -> Jednostki rozrachunkowe
OFE. WYKRES WARTO¦CI JEDNOSTKI ROZRACHUNKOWEJ ...
e-insurance.pl/filary/j-cu.htm

... na życie opracowane przez Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń
... Unikaln± cech± Funduszu jest gwarancja niemalej±cej warto¶ci jednostki ...
www.xelion.pl/p_ubezpieczeniowe01.html
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ubezpieczenia na życie typu unit-linked
TranslateWithMe
4polisy ubezpieczenia na życie powi±zane z jednostkami
bartek


Discussion entries: 4





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
polisy ubezpieczenia na życie powi±zane z jednostkami


Explanation:
b

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2005-04-08 10:59:38 GMT)
--------------------------------------------------

. Ryzyko obniżenia warto¶ci jednostki Funduszu ponoszone jest przez Commercial
Union Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA. ...
www.cu.com.pl/UFI

NAWIGATOR: Strona główna -> Emerytury z trzech filarów -> Jednostki rozrachunkowe
OFE. WYKRES WARTO¦CI JEDNOSTKI ROZRACHUNKOWEJ ...
e-insurance.pl/filary/j-cu.htm

... na życie opracowane przez Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń
... Unikaln± cech± Funduszu jest gwarancja niemalej±cej warto¶ci jednostki ...
www.xelion.pl/p_ubezpieczeniowe01.html

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 353

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ubezpieczenia na życie typu unit-linked


Explanation:
lub jak niżej, ale z tego co widze w sieci raczej przewaza wersja z unit-linked

Istotną cechą ubezpieczenia na życie z funduszem kapitałowym, określanego
mianem unit-linked, jest powiązanie go z wydzielonym funduszem lub funduszami
www.federacja-konsumentow.org.pl/ modules.php?name=News&file=article&sid=275 - 81k

MultiportfelTM wprowadziła na rynek nowy jakościowo standard polis oszczędnościowych
z zewnętrznymi funduszami inwestycyjnymi (polisy unit-linked).
www.polbrokers.pl/navigation/Vkongres/skandia.html - 11k

http://www.google.pl/search?as_q=&num=20&hl=pl&btnG=Szukaj w...

TranslateWithMe
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search