target met

Polish translation: poziom docelowy osiągnięty

20:47 Feb 12, 2012
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Education / Pedagogy / report
English term or phrase: target met
End of term report, U.K., target met (a comparison of the pupils current assessment level to their target), czy po polsku jest jakaś konkretna nazwa na to porównanie becnej oceny ucznia do oczekiwań wobec tego ucznia?
Tm jest wpisane w tabeli: -1, -2, przy poszczególnych przedmiotach
mikolajkoz
Polish translation:poziom docelowy osiągnięty
Explanation:
Sugestia.
Selected response from:

Hanna Burdon
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3poziom docelowy osiągnięty
Hanna Burdon
3realizacja celów kształcenia/programowych
allp


Discussion entries: 3





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
realizacja celów kształcenia/programowych


Explanation:
myślę, że nie tyle chodzi o oczekiwania wobec konkretnego ucznia, co o cele dydaktyczne w danym okresie nauczania w ogóle. U nas coś takiego rozpisuje się tylko w młodszych klasach podstawówki, ale bez punktów, tylko słowami, np.: bardzo dobrze radzi sobie z dodawaniem i odejmowaniem w zakresie 100, dość dobrze znajduje potrzebne informacje w czytanym tekście, niezbyt dobrze radzi sobie z płynnym głośnym czytaniem. Niemniej takie cele wyznaczone są w każdym programie nauczania konkretnego przedmiotu na konkretny semestr.

http://kruszew.pl/opraco/Dorota/do2.html
http://www.odn.poznan.pl/aktualnosci/strategie_nauczania_mat...

allp
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 50

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Hanna Burdon: Myślę, że chodzi jednak o konkretnego ucznia. W UK pod koniec roku sprawdza się, czy uczeń osiągnął założony "target", określany dla każdego ucznia indywidualnie.
1 hr

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
poziom docelowy osiągnięty


Explanation:
Sugestia.

Hanna Burdon
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 18




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search