Permanent full teacher

Polish translation: nauczyciel na pełnym etacie

15:46 Oct 12, 2015
English to Polish translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy / Employment Certificate
English term or phrase: Permanent full teacher
Stanowisko pełnione w szkole w Anglii.
Xeena
Polish translation:nauczyciel na pełnym etacie
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2015-10-12 15:55:03 GMT)
--------------------------------------------------

w pełnym wymiarze godzin
Selected response from:

geopiet
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2nauczyciel na pełnym etacie
geopiet
4nauczyciel zatrudniony na bezterminową umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
Dimitar Dimitrov
3 +1nauczyciel zatrudniony na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy / [...] na stałe i pełny etat
mike23


Discussion entries: 2





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
nauczyciel na pełnym etacie


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2015-10-12 15:55:03 GMT)
--------------------------------------------------

w pełnym wymiarze godzin

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 157
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: Cytowałam za oryginałem, proszę nie czepiać się kolejności;) Ewentualnie napiszę jutro do placówki, że kontrowersyjne nazywają stanowiska swoich nauczycieli;)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  George BuLah (X): może pytanie powinno brzmieć - permanent full time teacher, bo na razie to - jak - nauczyciel pełną gębą ;)
9 mins
  -> dziękuję

agree  lafresita
4 hrs
  -> dziękuję

18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
permanent full teacher
nauczyciel zatrudniony na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy / [...] na stałe i pełny etat


Explanation:
Mamy tu dwie rzeczy: 1) permanent 2) full-time

Nauczyciel zatrudniony 1) na umowę o pracę 2) w pełnym wymiarze czasu pracy

potocznie: nauczyciel zatrudniony na stałe i (na) pełny etat

W Polsce umowa o pracę z zatrudnieniem "na stałe" zazwyczaj oznacza umowę na czas nieokreślony, ale w innych krajach może być inaczej

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2015-10-13 09:47:28 GMT)
--------------------------------------------------

Albo tak -> nauczyciel zatrudniony na umowę o pracę na pełny etat

mike23
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 142

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  George BuLah (X)
3 days 19 hrs
  -> Dzięki, pozdrawiam

3 days 21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
permanent full teacher
nauczyciel zatrudniony na bezterminową umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy


Explanation:
Prawie tak jak mike - ale z didanym istotnym szczegółem.

--------------------------------------------------
Note added at 3 days21 hrs (2015-10-16 13:20:29 GMT)
--------------------------------------------------

"dodanym" oczywiście - przepraszam za lapsus.

Dimitar Dimitrov
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 24




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search