award

Polish translation: stopień

11:56 Dec 11, 2016
English to Polish translations [PRO]
Education / Pedagogy / edukacja
English term or phrase: award
Notification of performance edexcel
Entry level certificate
ESOL- skills for life
West Thames College
R/102/7634 reading level- EI grade pass
M/102/7639 writing level - EI grade pass

the learner has completed the above units i octor 2012 but is not yet qualified for the above award.
Jolo
Polish translation:stopień
Explanation:
...jednak nie jest jeszcze uprawniony do otrzymania ww. stopnia
Selected response from:

Michal Czarniecki
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1stopień
Michal Czarniecki
3certyfikat / kwalifikacje
mike23


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
stopień


Explanation:
...jednak nie jest jeszcze uprawniony do otrzymania ww. stopnia

Michal Czarniecki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.: certyfikat?
1 hr

1 day 9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
certyfikat / kwalifikacje


Explanation:
certyfikat / kwalifikacje
---

6) SKILLS FOR LIFE

Certyfikaty ESOL - Skills for Life są przeznaczone dla osób powyżej 16 roku życia, dla których angielski nie jest językiem ojczystym, a które mieszkają w Wielkiej Brytanii lub planują się tam osiedlić. W ich przeprowadzeniu również pośredniczy Uniwersytet Cambridge, ale także kilka innych instytucji edukacyjnych w Wielkiej Brytanii. Do egzaminu można przystąpić tylko na terenie Zjednoczonego Królestwa, ośrodek egzaminacyjny można wyszukać na stronie http://cambridgeesol-centres.org/centres/index.do.

Skills for Life można zdawać na jednym z 5 poziomów: Entry 1, Entry 2, Entry 3, Level 1, Level 2. Każdy poziom obejmuje 3 części:
czytanie (Reading),
pisanie (Writing),
mówienie i sluchanie (Speaking and Listening).

Zawierają one praktyczne zadania językowe bezpośrednio związane z życiem codziennym w Wielkiej Brytanii. W zamyśle egzaminy Skills for Life miały pomagać imigrantom w zaaklimatyzowaniu się w nowym kraju i przełamaniu bariery komunikacyjnej. Do niedawna uczestnictwo w kursach ESOL przygotowujących głównie do Skills for Life było nawet bezpłatne dla imigrantów i przedstawicieli mniejszości. Wyższe poziomy Skills for Life (Levels 1&2) są uznawane za ekwiwalent egzaminu z języka angielskiego kończącego brytyjską niższą szkołę średnią (GCSE English).

Egzaminy Skills for Life odbywają się przez cały rok, ale przystępujący może zdawać poszczególne części egzaminu w różnych terminach, a nawet na różnych poziomach – całość egzaminu jest wtedy zaliczana na najniższym zdawanym poziomie, ale swoje kwalifikacje można w przyszłości poprawić, przystępując do pozostałych części na poziomie wyższym. Opłatę wnosi się za zdawaną część egzaminu na konkretnym poziomie. Więcej informacji na stronie University of Cambridge.
http://www.polkadot.pl/zycie/nauka_angielskiego/certyfikaty_...

http://www.cambridgeenglish.org/exams/skills-for-life/whats-...
http://www.aqa.org.uk/programmes/unit-award-scheme/units/lin...
https://en.wikipedia.org/wiki/Entry_Level_Certificate

--------------------------------------------------
Note added at 2 days10 hrs (2016-12-13 22:12:41 GMT)
--------------------------------------------------

... aby uzyskać/otrzymać w/w certyfikat/kwalifikacje

mike23
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 114




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search