structured play activities

Polish translation: ustrukturalizowane zabawy/formy aktywności

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:structured play activities
Polish translation:ustrukturalizowane zabawy/formy aktywności
Entered by: Katarzyna Gelger

17:50 Jun 21, 2018
English to Polish translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy / Educational psychology
English term or phrase: structured play activities
Janek is generally a happy young boy who enjoys structured play activities.

Zdanie pojawia się w raporcie psychologa wychowawczego.
z góry dziękuję za pomoc
Katarzyna Gelger
United Kingdom
ustrukturalizowane zabawy/formy aktywności
Explanation:
Stymulowanie Uwagi i umiejętności ... - Przedszkole 208
www.przedszkole208.edu.pl/.../Stymulowanie_ uwagi_i_ u...
Translate this page
tą aktywność-zabawę angażować, żeby dziecko już na ... Jak się włączyć w zabawę i że warto. ▻ Warto ... Zaplanuj ustrukturalizowane aktywności rozwijające ...
PDF]Znaczenie spontanicznej zabawy dzieci w wieku 6–10 lat w czasie ...
https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/index.php/eetp/article/...
Translate this page
by I Bieńkowska - ‎2016 - ‎Related articles
cięcej zabawy, a badania nad rozwojem dziecka potwierdzają, że ustrukturalizowana zabawa nie jest wystarczająca dla jego prawidło
wego rozwoju.
PROGRAM SOCJOTERAPEUTYCZNY DLA DZIECI NIEŚMIAŁYCH ...
sp3olkusz.pl/data/files/program-socjoterapia.pdf
Translate this page
dzieckiem nieśmiałym podczas 11 spotkań 90 minutowych składały się będą ustrukturalizowane sytuacje, przybierające postać gier, zabaw, inscenizacji ...
Selected response from:

Ewa Dabrowska
United Kingdom
Grading comment
Dziękuję bardzo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2zorganizowane gry i zabawy
legato
3ustrukturalizowane zabawy/formy aktywności
Ewa Dabrowska


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
zorganizowane gry i zabawy


Explanation:
.

legato
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 54
Notes to answerer
Asker: Dziękuję


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.
46 mins

agree  Miroslaw Szewczyk
11 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ustrukturalizowane zabawy/formy aktywności


Explanation:
Stymulowanie Uwagi i umiejętności ... - Przedszkole 208
www.przedszkole208.edu.pl/.../Stymulowanie_ uwagi_i_ u...
Translate this page
tą aktywność-zabawę angażować, żeby dziecko już na ... Jak się włączyć w zabawę i że warto. ▻ Warto ... Zaplanuj ustrukturalizowane aktywności rozwijające ...
PDF]Znaczenie spontanicznej zabawy dzieci w wieku 6–10 lat w czasie ...
https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/index.php/eetp/article/...
Translate this page
by I Bieńkowska - ‎2016 - ‎Related articles
cięcej zabawy, a badania nad rozwojem dziecka potwierdzają, że ustrukturalizowana zabawa nie jest wystarczająca dla jego prawidło
wego rozwoju.
PROGRAM SOCJOTERAPEUTYCZNY DLA DZIECI NIEŚMIAŁYCH ...
sp3olkusz.pl/data/files/program-socjoterapia.pdf
Translate this page
dzieckiem nieśmiałym podczas 11 spotkań 90 minutowych składały się będą ustrukturalizowane sytuacje, przybierające postać gier, zabaw, inscenizacji ...

Ewa Dabrowska
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dziękuję bardzo!
Notes to answerer
Asker: Dziękuję





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search