University preparatory education diploma

Polish translation: Świadectwo ukończenia kursu przygotowawczego

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:University preparatory education diploma
Polish translation:Świadectwo ukończenia kursu przygotowawczego
Entered by: dariaemma

10:13 Nov 25, 2018
English to Polish translations [PRO]
Education / Pedagogy / szkoły
English term or phrase: University preparatory education diploma
Rodzaj dyplomu, którego posiadanie umożliwia przystąpienie na studia wyższe w jednej z duńskich uczelni
dariaemma
Poland
Świadectwo ukończenia kursu przygotowawczego
Explanation:
Roczny kurs przygotowawczy dla cudzoziemców zamierzających ...
www.sjikp.us.edu.pl/.../kurs-jezyka-polskiego-dla-kandydato...

Zaliczenie testu końcowego uprawnia do uzyskania świadectwa ukończenia kursu, które ... Uczestnikiem rocznego kursu przygotowawczego dla cudzoziemców ...
Selected response from:

A.G.
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +1matura / świadectwo egzaminu
geopiet
3Świadectwo ukończenia kursu przygotowawczego
A.G.


Discussion entries: 5





  

Answers


1 day 13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
university preparatory education diploma
Świadectwo ukończenia kursu przygotowawczego


Explanation:
Roczny kurs przygotowawczy dla cudzoziemców zamierzających ...
www.sjikp.us.edu.pl/.../kurs-jezyka-polskiego-dla-kandydato...

Zaliczenie testu końcowego uprawnia do uzyskania świadectwa ukończenia kursu, które ... Uczestnikiem rocznego kursu przygotowawczego dla cudzoziemców ...

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52

5 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
university preparatory education diploma
matura / świadectwo egzaminu


Explanation:
voorbereidend wetenschappelijk onderwijs - https://goo.gl/9EadNR

--------------------------------------------------
Note added at 3 days 23 hrs (2018-11-29 09:52:51 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Szkoły średnie w Holandii

Najwyższym poziomem nauczania (naukowym) w Holandii jest VWO (nid. voorbereidend wetenschappelijk onderwijs), który kończy się maturą.
Daje ona wstęp na uniwersytet, w tym na studia jednostopniowe, czyli na medycynę i prawo. Nauka w VWO trwa 6 lat. - http://nowinki.com.nl/node/361

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 125

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.G.: Komentarz w pytaniu zamkniętym
4 days
  -> :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search